Η γαλλική φίρμα ανακοίνωσε την ηλεκτρική επαναφορά του θρυλικού Renault 5 το 2021 παρουσιάζοντας ένα αντίστοιχο concept που ανέλαβε να συστήσει την σχεδιαστική όσο και τεχνολογική γραμμή που θα ακολουθήσει η αναγέννηση του Renault 5. Πλέον η γαλλική φίρμα βάζει τέλος στην αναμονή σε σχέση με την έκδοση παραγωγής του μοντέλου η οποία όπως έχει ανακοινωθεί θα πραγματοποιήσει την επίσημη πρεμιέρα της στην προσεχή έκθεση της Γενεύης που… αναγεννάται εξίσου και θα πραγματοποιηθεί στις 26 Φεβρουαρίου.
Σε αυτό το πλαίσιο η Renault κηρύσσει τη διαδικασία αντίστροφης μέτρησης για την πρεμιέρα του R5 δίνοντας στη δημοσιότητα νέα teaser που αποκαλύπτουν ορισμένες πτυχές της έκδοσης παραγωγής.
Σε αυτές συγκαταλέγεται η εμφάνιση των φωτιστικών σωμάτων μπροστά και πίσω που υιοθετούν τεχνολογία LED και αισθητική ανάλογη του πρωτότυπου που προηγήθηκε εντάσσοντας ορισμένες χαριτωμένες λεπτομέρειες όπως η γαλλική σημαία και ένα γραφικό στο κέντρο στα μπροστινά φώτα αλλά και η ενεργή συμμετοχή των πίσω στην αεροδυναμική χάρη στον πρωτοποριακό σχεδιασμό τους που εκτός από μια χαρακτηριστική φωτεινή υπογραφή, τους εξασφαλίζουν ένα ιδιάζον κάλυμμα και ανάγλυφο περίγραμμα που λειτουργεί ως αεροδυναμικό στοιχείο.
Όπως και στο πρωτότυπο, τα πίσω φωτιστικά σώματα ενώνονται με μια σκούρα γραμμή η οποία τονίζει τη σιλουέτα του μοντέλου και φιλοξενεί τον αριθμό 5, «γραμμένο» με τρόπο που αποπνέει μια ρετρό διάθεση.
Το πιο ενδιαφέρον νέο στοιχείο ωστόσο είναι η παρουσία μιας ένδειξης φόρτισης πάνω στο καπό όπου επίσης φιλοξενείται ο αριθμός 5. Το συγκεκριμένο στοιχείο παραπέμπει σχεδιαστικά στην εισαγωγή αέρα που διέθετε το αρχέτυπο R5 στο καπό του αλλά πλέον αναλαμβάνει έναν εντελώς διαφορετικό ρόλο, απολύτως σύμφωνο με τον ηλεκτρικό χαρακτήρα του καθώς θα καθιστά ορατό εξωτερικά τον βαθμό φόρτισης όταν το αυτοκίνητο συνδέεται στην πρίζα.
Σε ό,τι αφορά τα «core» στοιχεία του νέου R5, σύμφωνα με τις συστάσεις, θα είναι διαθέσιμο αρχικά με μπαταρία kWh και ένα τοποθετημένο μπροστά ηλεκτρικό μοτέρ, διασφαλίζοντας αυτονομία έως και 400 χλμ. Αφετηρία για το Renault 5 που πλέον θα βρίσκεται υπό την στέγη της νεοσύστατης Ampere, αποτελεί η πλατφόρμα AmpR Small παλαιότερα γνωστή, προ Ampere, ως CMP-B EV. Στις προδιαγραφές του θα συγκαταλέγεται ως standard μια ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.