Έχει περάσει περίπου μια δεκαετία από τότε που η ιταλική φίρμα αποκάλυψε το τελευταίο της supercar, την LaFerrari και αυτονόητα πλέον ο χρόνος μετράει αντίστροφα για το διάδοχο hypercar το οποίο κάνει ακόμα μία ινκόγκνιτο εμφάνιση ως δοκιμαστικό πρωτότυπο, πριν συστηθεί επισήμως, πιθανότατα από τα τέλη του 2024, ως η πιο ακραία αλλά νόμιμη για το δρόμο πρόταση του Maranello μέχρι σήμερα.
Προς το παρόν, η Ferrari κατά τις προσφιλείς συνήθειές της δεν έχει φροντίσει να δημοσιοποιήσει στοιχεία για το ακόμα ανώνυμο νέο της υπεραυτοκίνητο ωστόσο η νέα εμφάνισή του στα πεδία δοκιμών δείχνει να επιβεβαιώνει ορισμένες από τις πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει σχετικά με νέο μοντέλο.
Σύμφωνα με αυτές, το νέο hypercar, όπως εξάλλου και η LaFerrari, θα αξιοποιήσει ένα υβριδικό σύνολο. Αυτό βέβαια θα αποτελείται από υβριδική τεχνολογία νέας γενιάς η οποία θα εξασφαλίζει ισχύ που θα ξεπερνά τους 1.000 ίππους.
Για την ακρίβεια, με δεδομένη την αλλαγή κανονισμών στην F1 από το 2026 η οποία προβλέπει την διεύρυνση του ρόλου των ηλεκτρικών μοτέρ από επικουρικά στον κινητήρα εσωτερικής καύσης σε πιο καθοριστικά στοιχεία σε ό,τι αφορά την απόδοση ισχύος, το ίδιο μοτίβο ακριβώς αναμένεται να ακολουθήσει και το νέο hypercar της Ferrari. Εκτός από τους ισχυρότερους ηλεκτροκινητήρες, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται και η αξιοποίηση μιας μεγαλύτερης μπαταρίας σε σχέση με την LaFerrari.
Σε ο,τι αφορά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης του υβριδικού συνόλου, η Ferrari έχει δηλώσει με κάθε ευκαιρία ότι η χρήση ενός V12 σε συνδυασμό με ηλεκτρικά μοτέρ αποτελεί μια ανούσια επιδίωξη καθώς το αποτέλεσμα θα είχε πολύ μεγάλο βάρος. Αντ΄αυτού η Ferrari βρίσκει ιδανική την αξιοποίηση ενός V8 ή ενός V6 για ένα υβριδικό σύνολο. Στην προκειμένη περίπτωση αναμένεται να χρησιμοποιηθεί ένας V6 και συγκεκριμένα μια τροποποιημένη εκδοχή του V6 των 3,0 λίτρων που εφοδίασε το νικηφόρο στο Le Mans 499P.
Aνεξαρτήτως των λεπτομερειών του συνόλου, με βάση τις νέες λήψεις του φωτογραφικού φακού είναι σαφές ότι οι μηχανικοί και η αεροδυναμιστές της Ferrari έχουν εφοδιάσει το συγκεκριμένο πρωτότυπο με άφθονες εισαγωγές αέρα όπως μαρτυρά η διπλή γρίλια που συνδυάζεται με τέσσερις εισαγωγές σε κάθε πλευρά της όψης του.
Επίσης όπως έχει καταστήσει γνωστό η ιταλική φίρμα το νέο hypercar θα παραπέμπει (και) σχεδιαστικά στην 499P ενώ θα διαθέτει ένα διόλου ευκαταφρόνητο ενεργών και μη αεροδυναμικών βοηθημάτων που θα φροντίζουν για την μέγιστη παραγωγή κάθετης δύναμης όσο και για τις αμιγείς επιδόσεις με γνώμονα τη βέλτιστη δυναμική ευστάθεια τηρουμένων και των αναλογιών της ισχύος.
Στις λεπτομέρειες, στο πίσω τμήμα προς το παρόν ξεχωρίζουν φωτιστικά σώματα ανάλογα της SF90 αν και στην έκδοση παραγωγής αναμένεται να πάρει θέση πάνω από τον αεροδυναμικό διαχύτη και μια οριζόντια λωρίδα LED όπως επιβάλλουν οι νέες τάσεις.
Φωτογραφίες: Automedia