Μπορεί σύσσωμη η mainstream όσο και η premium αυτοκινητοβιομηχανία να συνωθείται στην πόρτα της ηλεκτροκίνησης και να «χορεύουν» στο ρυθμό των αυστηρών προδιαγραφών ρύπων, ωστόσο υπάρχουν ορισμένες εταιρείες και μοντέλα που δείχνουν να έχουν εντελώς διαφορετικούς βιορυθμούς για μια πληθώρα προφανών αλλά και λιγότερο προφανών λόγων. Σε αυτή ακριβώς την κατηγορία ανήκει το Pagani Huayra το οποίο υπενθυμίζουμε πρωτοεμφανίστηκε το εξαιρετικά μακρινό για τετράτροχο προϊόν, 2011, και παρόλο που η ιταλική φίρμα έχει ήδη παρουσιάσει τον αντικαταστάτη του (Utopia), θα «ζήσει» για λίγο ακόμα για να αποκτήσει, όπως όλα δείχνουν, μια ακόμα έκδοση.

Το σχετικό teaser που έδωσε στη δημοσιότητα δεν αφήνει περιθώρια για αμφιβολίες επ’ αυτού ενώ το ίδιο ισχύει και για τις επίσημες συστάσεις που αναφέρουν ότι η νέα έκδοση με αφετηρία το Huayra θα εξελιχθεί με την φροντίδα της Grandi Complicazioni, του τμήματος της Pagani που επιφορτίζεται με one-off και εξαιρετικά περιορισμένου τιράζ εκδόσεις. Με βάση την εικόνα, η συγκεκριμένη έκδοση δείχνει να μην διαθέτει κλειστή σταθερή οροφή κάτι που σημαίνει ότι αυτονόητα έχουμε να κάνουμε με μια ανοιχτή έκδοση η οποία μένει να αποδειχτεί αν θα αφήνει μονίμως τους επιβάτες εκτεθειμένους στα στοιχεία της φύσης ή θα διαθέτει κάποιου είδους αφαιρούμενη οροφή.

Μια προσεκτικότερη παρατήρηση στο τμήμα που αποτυπώνει το teaser δημιουργεί συνειρμούς με την έκδοση Imola η οποία παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο του 2019 με προοπτική παραγωγής μόλις πέντε μονάδων. Υπενθυμίζεται ότι το Huayra Imola, εφοδιαζόταν με ένα twin-turbo V12 δια χειρός AMG με απόδοση 840 ίππων και 1.100 Nm ροπής σε συνδυασμο με αυτοματοποιημένο κιβώτιο της Xtrac επτά σχέσεων που κατανέμει την παραπάνω ισχύ αποκλειστικά στους πίσω τροχούς . Με δεδομένο το βάρος μόλις 1.246 κιλών της έκδοσης Imola μπορεί εύκολα να αντιληφθεί κανείς το ακραίο του πράγματος και των επιδόσεων που όπως όλα δείχνουν θα έχουν και συνέχεια με τη συγκεκριμένη roadster έκδοση (τα πέντε αρχικά αντίτυπα της Imola είχαν coupe αμάξωμα).

Μια ενδιαφέρουσα πληροφορία σχετικά με την Pagani είναι επίσης ότι ο αντικαταστάτης του Huayra, Utopia εφοδιάζεται επίσης με V12 κινητήρα δια χειρός AMG και παρά τις παραινέσεις της τελευταίας που συνιστούσε ένα υβριδικό σύνολο με επίκεντρο V8. Αυτή η εξέλιξη κατέστησε το μοντέλο της Pagani ως προνομιακό αποδέκτη του V12 του Affalterbach ο οποίος, λόγω εκπομπών ρύπων, δεν προσφέρεται από τους Γερμανούς παρά μόνο στην περίπτωση της Maybach S 680.