Ένα από τα πλέον δημοφιλή SUV στην Ευρώπη το 2022, το Tucson που στην τρέχουσα γενιά του πρωτοεμφανίστηκε το 2020 υποδέχεται μια σειρά στοχευμένων βελτιώσεων χωρίς ωστόσο να αλλάζει ριζικά κάποιο από τα χαρακτηριστικά που ούτως ή άλλως το ανέδειξαν.
Αγνοώντας τον… πρόσφατο τετραγωνισμό του νεότερου και μεγαλύτερου Santa Fe το οποίο αποκαλύφθηκε τον περασμένο Αύγουστο, το Tucson εμμένει στον υφιστάμενο σχεδιαστικό κώδικα που είναι γνωστός ως «Parametric Dynamics», υιοθετώντας ορισμένες ελάχιστες αλλαγές στα χαρακτηριστικά φώτα ημέρας, στη γρίλια και στο κατώτερο τμήμα του μπροστινού του προφυλακτήρα που δεν αλλοιώνουν στο ελάχιστο την γνώριμη επιβλητική όψη του.
Οι πιο παρατηρητικοί θα εντοπίσουν επίσης ότι πλέον τα προστατευτικά στους θόλους βάφονται σε ένα γκρι χρώμα δημιουργώντας αντίθεση με το αμάξωμα, λεπτομέρεια που στις κορυφαίες εξοπλιστικές εκδόσεις N-Line «επιστρέφει» στην απόχρωση του αμαξώματος. Την εικόνα συμπληρώνουν οι νέου σχεδιασμού τροχοί ενώ στο πίσω τμήμα διακρίνονται πιο έντονα τα προστατευτικά στο κάτω τμήμα του προφυλακτήρα.
Πιο διακριτές και σημαντικότερες είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό με κυρίαρχη την ενοποίηση των δύο οθονών που φιλοξενούν τις λειτουργίες του ψηφιακού πίνακα οργάνων και του infotainment σε μια κοινή επιφάνεια, σε μια διαμόρφωση αντίστοιχη αυτής που συναντάμε και στο νέο Kona και η οποία αυτονόητα έχει συμπαρασύρει το σύνολο της σχεδίασης του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας.
Παρ΄όλα αυτά, ορισμένοι φυσικοί διακόπτες παραμένουν χαμηλότερα από την κεντρική οθόνη οι οποίοι προσφέρουν εύκολη πρόσβαση στις λειτουργίες του κλιματισμού. Παράλληλα ο επιλογέας σχέσεων έχει μετακινηθεί στην κολώνα του τιμονιού απελευθερώνοντας περισσότερο χώρο στην κεντρική κονσόλα που πλέον χρησιμεύει για αποθήκευση.
Αντιθέτως αλλαγές δεν υπάρχουν στην γκάμα κινητήρων που θα εξακολουθεί να αποτελείται από κινητήρες βενζίνης και diesel 1,6 λίτρων σε απλές, ήπια υβριδικές, υβριδικές και plug-in υβριδικές διαμορφώσεις με κίνηση στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς αναλόγως την έκδοση, ισχύ που ξεκινά από 115 ίππους και φτάνει έως τους 265 ίππους με πολλούς ενδιάμεσους σταθμούς (136, 150 και 180 ίππων).