Η πολωνική αλυσίδα φθηνής ένδυσης και ειδών σπιτιού Pepco, η οποία ήρθε στην χώρα μας πριν από περίπου ενάμιση χρόνο έδωσε τα χέρια με την ΑΒ Βασιλόπουλος για τη λειτουργία σημείων πώλησης στα καταστήματά της αλυσίδας σε πέντε πόλεις της Βόρειας Ελλάδας.
Πρόκειται για τις Σέρρες, τα Γρεβενά, τις Σάπες Ροδόπης, την Κομοτηνή και την Πτολεμαΐδα. Στο πλαίσιο αυτό, η ΑΒ Βασιλόπουλος θα διαθέσει χώρο στην Pepco, έναντι ενοικίου, ενώ εξωτερικά θα αναρτηθούν πινακίδες και των δυο εταιρειών.
Οι εργασίες, σύμφωνα με πληροφορίες προχωρούν με ταχείς ρυθμούς και τα νέα σημεία θα λειτουργήσουν σύντομα.
Μια win win συμφωνία
Κύκλοι προσκείμενοι στη διοίκηση της ΑΒ Βασιλόπουλος μιλώντας στον ΟΤ υποστηρίζουν πως πρόκειται για μια αμοιβαία επωφελής συμφωνία, αφού δημιουργείται ένας ελκυστικός προορισμός αγορών που συνδυάζει φθηνά ρούχα και τρόφιμα.
Ξεκαθαρίζουν πως δεν πρόκειται για εγχείρημα τύπου shop in shop, αφού όπως λένε «οι δυο οντότητες θα λειτουργούν αυτόνομα, αν και κάτω από την ίδια στέγη» και προσθέτουν πως αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει πλάνο για διεύρυνση της συνεργασίας σε άλλες πόλεις της Ελλάδας.
Η συνεργασία με Σκλαβενίτη -Public
Αυτή τη στιγμή η αλυσίδα χαμηλού κόστους έχει αναπτύξει συνέργειες με την Public και ήδη λειτουργεί δύο καταστήματα στη Θεσσαλονίκη, με πολύ καλά αποτελέσματα και ένα τρίτο στη Λεωφόρο Συγγρού στην Καλλιθέα .
Στην ίδια λογική λειτουργούν καταστήματα Pepco δίπλα σε μεγάλα καταστήματα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης, ενώ στη λεωφόρο Λαυρίου, στην Παιανία, στο ιδιόκτητο ακίνητο της Premia, γειτνιάζει με κατάστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος.
Πάντως, παρουσία στα ίδια ακίνητα με brands του λιανεμπορίου ένδυσης και οικιακών ειδών χωρίς απαραίτητα να υπάρχει κάποια συνεργασία έχουν και άλλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ όπως η Κρητικός με την Jumbo και τα My Market του ομίλου ΜΕΤΡΟ και πάλι με την Jumbo.
Το εγχείρημα Μαρινόπουλου – Κωτσόβολου
Υπενθυμίζεται πως στο παρελθόν η Μαρινόπουλος (η οποία πέρασε στον Σκλαβενίτη αργότερα) έκλεισε συμφωνία συνεργασίας με την Κωτσόβολος για τη λειτουργία καταστημάτων με τη μέθοδο του Shop in Shop (κατάστημα μέσα στο κατάστημα).
Ένα project ωστόσο που δεν «περπάτησε», κυρίως γιατί είχε ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση για την κατάρρευση της Μαρινόπουλος.