Η ιταλική φίρμα δηλώνει σε «καλό δρόμο» για την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική πρότασή της η οποία θα έχει το status του supercar, δηλώνοντας μάλιστα ότι έχει καλύψει περισσότερο έδαφος από το προβλεπόμενο σε ό,τι αφορά τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα, με τους μηχανικούς να έχουν καταφέρει να αντιμετωπίσουν ήδη κάποια ζητήματα που θα διευκολύνουν το σύνολο της διαδικασίας εξέλιξης.
«Το project για την πρώτη ηλεκτρική Ferrari εξελίσσεται ακριβώς όπως το έχουμε σχεδιάσει ενώ κάποιες διαδικασίες βρίσκονται ακόμα και μπροστά από το χρονοδιάγραμμα», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Benedetto Vigna, επικεφαλής της ιταλικής φίρμας, υπενθυμίζοντας παράλληλα ότι ο προγραμματισμός της φίρμας προβλέπει την έλευση του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού της μοντέλου το τελευταίο τρίμηνο του 2025.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ferrari βρίσκεται στην διαδικασία κατασκευής μιας νέας γραμμής παραγωγής στο Maranello η οποία και θα επιφορτιστεί με την παραγωγή του ηλεκτρικού μοντέλου όσο και των υβριδικών της φίρμας. Σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις η νέα εγκατάσταση θα είναι έτοιμη προς λειτουργία τον Ιούνιο του 2024.
Πλην των παραπάνω, αξίζει να σημειωθεί ότι πολύ προσφάτως, η Ferrari αναθεώρησε προς τα πάνω τις προβλέψεις της για δεύτερη φορά την φετινή χρονιά καθώς, οι επιδόσεις της τα πρώτα τρία τρίμηνα έχουν ξεπεράσει τις προσδοκίες των αναλυτών της, χάρη στο ιδιαίτερα δημοφιλές «πρόγραμμα εξατομίκευσης και στα επιπλέον εξοπλιστικά στοιχεία» των μοντέλων της.
Ενδεικτική είναι η δήλωση του B. Vigna ο οποίος τόνισε ότι: «το βιβλίο παραγγελιών μας βρίσκεται σε διαχρονικά υψηλά αποτυπώνοντας την υψηλή ζήτηση σε όλες της αγορές, έχοντας καλύψει ήδη την προσφορά μας έως και το 2025». Σε αυτό το σημείο, για τους μη εξοικειωμένους με τις συνήθειες της Ferrari, αξίζει να σημειωθεί ότι παραδοσιακά το Maranello διατηρεί χαμηλά τους ρυθμούς παραγωγής προκειμένου να διατηρήσει το «exclusivity» στην ιδιοκτησία μιας Ferrari. Όπως επιπλέον σημείωσε ο B. Vigna, επί της ουσίας όλα τα μοντέλα της Ferrari, πλην ενός –δεν αποκάλυψε ποιο- είναι sold out για τους επόμενους μήνες.
Άξιο αναφοράς είναι επίσης ότι κατά τη διάρκεια του γ΄τριμήνου τις πωλήσεις της Ferrari «οδηγούν» τα μοντέλα της σειράς 296 και SF90 ενώ η Ferrari σχεδιάζει ήδη την αύξηση της παραγωγής για την 812 Competizione A και την Purosangue. Παράλληλα, οι παραδόσεις σε υβριδικά μοντέλα και εκδόσεις εκπροσωπούν των 51% των συνολικών πωλήσεων της Ferrari για το συγκεκριμένο διάστημα.
Σε απόλυτα μεγέθη, με βάση τις αναθεωρημένες ανοδικά προβλέψεις της, τα κέρδη προ φόρων της ιταλικής φίρμας για την τρέχουσα χρονιά αναμένεται να φτάσουν τα 2,25 δις ευρώ έναντι 2,19 δις σύμφωνα με την αρχική της πρόβλεψη.