Από την πρώτη στιγμή που η ιαπωνική φίρμα παρουσίασε την προηγούμενη εβδομάδα το Iconic SP, όλοι προσπάθησαν να μαντέψουν κατά πόσο το ομολογουμένως εντυπωσιακό πρωτότυπο έχει περισσότερο MX-5 ή RX στα γονίδιά του αλλά κυρίως, ποια είναι η μελλοντική του προοπτική και η οπτική της Mazda.
Παρά το γεγονός ότι με μήκος 4,18 μ. και πλάτος 2,1 μ. το concept car είναι μεγαλύτερο και ως προς τις δύο κατευθύνσεις σε σχέση με το σύγχρονο MX-5 καθώς και σαφώς μεγαλύτερο βάρος (1.450 κιλά), η απάντηση στο παραπάνω ερώτημα προήλθε από την ίδια την Mazda, δια στόματος του επικεφαλής σχεδιασμού της, Μasashi Nakayama ο οποίος δήλωσε ότι το Iconic SP «θα μπορούσε να συρρικνωθεί στις αναλογίες του MX-5».
Αυτό που έχει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι ότι, όπως δήλωσε ο CEO της ιαπωνικής φίρμας, Masahiro Moro, «το roadster είναι ένα έμβλημα για την φίρμα και το ίδιο ισχύει και για τον περιστροφικό κινητήρα σε EV διαμόρφωση ο οποίος θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για ένα μελλοντικό μας μοντέλο».
Ο συνδυασμός των παραπάνω σημαίνει ότι το Iconic SP θα μετασχηματιστεί στο απώτερο μέλλον σε ΜΧ-5 φιλοξενώντας στα σπλάχνα του ένα plug-in υβριδικό σύνολο αντίστοιχο του concept car.
Εν είδει υπενθύμισης, το πρωτότυπο παρουσιάστηκε με περιστροφικό κινητήρα 1,6 λίτρων σε ρόλο γεννήτριας και με τη δυνατότητα να καταναλώνει βιοκαύσιμα, LPG ακόμα και υδρογόνο τροφοδοτώντας με την απαραίτητη ενέργεια έναν ηλεκτροκινητήρα που αναλαμβάνει την κίνηση.
Σύμφωνα με τις συστάσεις η ισχύς του συνόλου διαμορφωνόταν σε 365 ίππους. Εξαιτίας του περίπλοκου συνόλου το βάρος της κατασκευής ανέρχεται σε 1.450 κιλά με κατανομή 50/50 ενώ για λόγους σύγκρισης αξίζει να σημειωθεί ότι το σύγχρονο MX-5 έχει βάρος 1.132 κιλά.