Μπορεί ο ιαπωνικός όμιλος να άργησε να ανέβει στο τρένο της αμιγούς ηλεκτροκίνησης, υποστηρίζοντας ότι η «απότομη» μετάβαση θα μπορούσε να αποδειχθεί προβληματική –και μάλλον αποδεικνύεται ότι έχει δίκιο- ωστόσο πάνε δύο χρόνια που άλλαξε στρατηγική προετοιμάζοντας ήδη την ηλεκτρική της αντεπίθεση.

Όπως όλα δείχνουν ο εξηλεκτρισμός της γκάμας της με υλικά του μέλλοντος δεν θα περιλαμβάνει μόνο νέες προτάσεις σμιλεμένες εξαρχής με γνώμονα την ηλεκτροκίνηση, με νέα ονόματα και καινοτόμες τεχνολογίες, αλλά και ηλεκτρικές επαναπροσεγγίσεις των μοντέλων που εξάλλου καθιέρωσαν τον ιάπωνα κατασκευαστή.

Ένα από αυτά θα είναι και το Land Cruiser το οποίο εμφανίστηκε στην έκθεση του Τόκυο ως ηλεκτρικό πρωτότυπο εκφράζοντας στην πράξη την πρόθεση της Toyota να μην περάσει στην ηλεκτρική εποχή χωρίς το όνομα και τις αρετές του σκληροτράχηλου off-roader.

Το Land Cruiser Se, όπως ονομάζεται το πρωτότυπο, σχεδιάστηκε, σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις, «για να προσφέρει «υψηλά μεγέθη ροπής και επιδόσεις μοναδικές για τον κόσμο της ηλεκτροκίνησης». Αν και προς το παρόν η Toyota δεν μπαίνει στη διαδικασία να δημοσιοποιήσει πληροφορίες σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του πρωτότυπου, αξίζει να σημειώσουμε ότι έχει ήδη αναγγείλει την έρευνα και εξέλιξη μπαταριών ξηρού ηλεκτρολύτη και προσφερόμενη αυτονομία 1.000 χλμ.  με ορίζοντα το 2027 και 1.200 χλμ. από το 2028 οι οποίες ταιριάζουν απολύτως με τον χαρακτήρα του επιβλητικού off-road μοντέλου.

Επιπλέον, εκτός από το όνομα, η Toyota δεν δείχνει να επιθυμεί να αποχωριστεί την ρετρό αισθητική του Land Cruiser η οποία αυτονόητα έχει εξελιχθεί σε αυτό το μετατρετρό μείγμα του concept που δείχνει να τικάρει όλα τα κουτάκια απαιτήσεων των αγοραστών του είδους.  Το Land Cruiser Se έχει μήκος 5,15 μ. πλάτος 1,99 και ύψος 1,705 μ. δηλαδή ελαφρώς μεγαλύτερα μήκος και πλάτος και μικρότερο ύψος σε σχέση με το νεότερο Land Cruiser ενώ έχει σχεδιαστεί ως επταθέσιο. Να σημειωθεί ότι στις κατασκευαστικές του προδιαγραφές συγκαταλέγεται και ένα monocoque πλαίσιο το οποίο σύμφωνα με τις συστάσεις ευνοεί την οδική του συμπεριφορά είτε πρόκειται για αφιλόξενα τερέν είτε για ασφάλτινες διαδρομές».