Η ιαπωνική φίρμα έχει ανακοινώσει το τελευταίο διάστημα μια δραστική αναπροσαρμογή των μεθόδων παραγωγής όσο και εξέλιξης νέων μοντέλων καθώς και φιλόδοξες επιδιώξεις σε σχέση με την έρευνα και εξέλιξη της τεχνολογίας των μπαταριών στο πλαίσιο της πρόθεσής της να «πλημμυρίσει» την αγορά με νέας γενιάς ηλεκτρικά μοντέλα με αφετηρία το 2026.
Πλέον, με αφετηρία την έκθεση του Tόκυο, η ιαπωνική φίρμα δίνει και μορφή στα παραπάνω σχέδια αποκαλύπτοντας ένα ηλεκτρικό crossover, λίγο μεγαλύτερο από το bZ4X -μήκος 4,86 μ. (έναντι 4,69 μ.) και πλάτος 1955 μ. (έναντι 1,86 μ.)- το οποίο υιοθετεί μια πιο αιχμηρή και υπερβατική αισθητική σε σχέση με το ήδη γνωστό ηλεκτρικό SUV παραγωγής της ιαπωνικής φίρμας χωρίς να ξεφεύγει όμως από το αιχμηρό σχεδιαστικό ιδίωμα που η Toyota εισήγε με το πρώτο C-HR.
Όπως οφείλει ως concept το FT-3 διαθέτει ορισμένα χαρακτηριστικά σχεδιασμένα να τραβήξουν την προσοχή. Σε αυτά συγκαταλέγονται οι ενσωματωμένες οθόνες στις πόρτες που συνδυαστικά και με τους ανάλογους αισθητήρες, αναλαμβάνουν να πληροφορούν τον οδηγό σχετικά με παραμέτρους όπως η θερμοκρασία του θαλάμου επιβατών, η ποιότητα του αέρα αλλά και τα επίπεδα φόρτισης της μπαταρίας. Εκτός από τις οθόνες, η δεύτερη και τρίτη κολώνα του FT-3e διαθέτουν επιφάνεια αναγνώρισης δακτυλικών αποτυπωμάτων ως μέθοδο ξεκλειδώματος αλλά και ταυτοποίησης του οδηγού προκειμένου να «φορτωθούν» οι αγαπημένες του ρυθμίσεις.
Με τα ίδια ακριβώς σύγχρονα «υλικά» έχει διαμορφωθεί και το εσωτερικό που μετρά επτά οθόνες καθώς εκτός από τις «απαραίτητες» αντίστοιχες επιφάνειες για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το infotainment, δύο ακόμα αναλαμβάνουν να υποκαταστήσουν τους εξωτερικούς πλευρικούς καθρέφτες, μία τον καθρέπτη οπισθοπορείας συν δύο ακόμα, κάθετου προσανατολισμού που τοποθετούνται σε κάθε πλευρά του τιμονιού. Παράλληλα στην ανώτερη επιφάνεια του ταμπλό αναγράφονται φωτεινές ενδείξεις που αφορούν το ευφυές σύστημα πλοήγησης και άλλα στοιχεία που «φυσιολογικά» θα εμφανίζονταν σε ένα head-up display.
Nα σημειωθεί ότι σε αυτό το πρωτότυπο η Toyota έχει επιλέξει ακόμα και τα χειριστήρια που βρίσκονται στις πόρτες να υιοθετούν τεχνολογία αφής. Ωστόσο, ίσως το πιο ενδιαφέρον στοιχείο του συγκεκριμένου concept είναι ο τρόπος που τα σχεδιαστήρια της ιαπωνικής φίρμας έχουν καταφέρει να εφοδιάσουν το FT-3e με μια εντελώς «επίπεδη» οροφή ηλιοροφή η οποία διασφαλίζει ευρυχωρία καθ΄ύψος και στους επιβαίνοντες του πίσω καθίσματος και ταυτόχρονα χάρη σε αυτά τα πτερύγια που απολήγουν πίσω, τις μαύρες τρίτες κολώνες και τον τριγωνικό σχεδιασμό του πίσω παρμπρίζ, εξασφαλίζουν ταυτόχρονα μια ιδιαιτέρως σπορ και δυναμική εικόνα.
Η Toyota δεν δημοσιοποιεί τεχνικά χαρακτηριστικά ούτε και αποκαλύπτει τις προοπτικές παραγωγής του FT-3e αν και οι τελευταίες θα πρέπει να θεωρούνται βέβαιες με δεδομένη την ηλεκτρική κινητικότητα που επικρατεί στον ιαπωνικό όμιλο το τελευταίο διάστημα.