Μετά την αποκάλυψη της νέας γενιάς της τετράθυρης Σειράς 5, η BMW προετοιμάζει το έδαφος για την πρακτικότερη Touring έκδοση η οποία αναμένεται να αποκαλυφθεί με τη νέα χρονιά.

Μέχρι τότε, η βαυαρική φίρμα δημοσιοποιεί ένα ακόμα teaser που αποτυπώνει το περίγραμμα μιας τυπικής σιλουέτας station wagon έκδοσης την οποία η BMW περιγράφει ως αντίδοτο στα SUV.

Αυτό που μπορεί να παρατηρήσει κανείς είναι η ελαφρώς διαφορετική προσέγγιση στην απόληξη της γραμμής οροφής σε σχέση με την αντίστοιχη προηγούμενη έκδοση αλλά και τα διαφορετικού σχεδιασμού φωτιστικά σώματα σε σχέση με την τετράθυρη έκδοση, όπως επιβάλλει η ιδιότυπη παράδοση της BMW ως προς την συγκεκριμένη παράμετρο της Σειράς 5 Touring. Aυτονόητα οι υπόλοιπες σχεδιαστικές λεπτομέρειες θα μιμηθούν όσα μας έχει ήδη συστήσει η νέα Σειρά 5.

Το ίδιο θα ισχύσει και για τις διαθέσιμες επιλογές σε ό,τι αφορά την γκάμα συνόλων με την πρακτικότερη παραλλαγή της Σειράς 5, να προσφέρει την δυνατότητα επιλογής μεταξύ ήπιων υβριδικών, plug-in υβριδικών αλλά και αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοση η οποία θα υιοθετήσει τα διακριτικά i5 Touring.

Eφαλτήριο και στην περίπτωση της Touring 5άρας θα αποτελέσει για τις εκδόσεις βενζίνης η τετρακύλινδρη έκδοση των 2,0 λίτρων 520i με απόδοση 208 ίππους και παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48Volt ενώ για τις diesel η επίσης τετρακύλινδρη ήπια υβριδική έκδοση 520 d είτε ως δικίνητη είτε ως τετρακίνητη, με ισχύ 197 ίππων.  Την εισαγωγική plug-in υβριδική έκδοση θα εφοδιάζει σύνολο συνδυαστικής ισχύος 300 ίππων ενώ στο μέλλον αναμένεται να υπάρξει και μια αντίστοιχης τεχνολογίας έκδοση Μ η οποία θα αξιοποιήσει τον συνδυασμό του V8 των 4,4 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ προσφέροντας ισχύ που θα ξεπερνά τους 650 ίππους στα πρότυπα της ΧΜ.

Όπως ισχύει και για την τετράθυρη Σειρά 5, η station wagon έκδοση θα επωφεληθεί από αμιγώς ηλεκτρική τεχνολογία περιλαμβάνοντας στις επιλογές της τουλάχιστον δύο αντίστοιχες παραλλαγές με 313 και 601 ίππους (Μ60).