Φωτογραφίες: Automedia
Όπως όλα δείχνουν τo ιαπωνικό sportscar ετοιμάζεται να αποκτήσει την κορυφαία όλων παραλλαγή του με τα διακριτικά GRMN και την απαραίτητη σφραγίδα της Gazoo Racing. To επίμαχο δοκιμαστικό πρωτότυπο εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό στο ταιριαστό περιβάλλον του Nurburgring μην «μπορώντας» να κρύψει εκείνα τα χαρακτηριστικά που το τοποθετούν αυτομάτως στην κορυφή της πυραμίδας.
Μια απλή παρατήρηση αποκαλύπτει νέα πτερύγια στα άκρα του μπροστινού προφυλακτήρα καθώς και ένα προτεταμένο spoiler ενώ στο πίσω τμήμα παίρνει θέση μια διόλου διακριτική σε μέγεθος αεροδυναμική πτέρυγα που προέρχεται από την έκδοση 45th Anniversary Edition που η Toyota δημιούργησε με αφορμή τα 45 χρόνια του μοντέλου.
Αυτό που επίσης προκύπτει από την σειρά των λήψεων στην Πράσινη Κόλαση είναι η εξαιρετικά μικρή απόσταση της έκδοσης από το έδαφος κάτι που μεταφράζεται σε μια διαφορετική πιο σπορ γεωμετρία της ανάρτησης ενώ το παζλ συμπληρώνουν μεγαλύτερα δισκόφρενα με κόκκινες δαγκάνες αλλά και ελαφρού κράματος τροχοί.
Φυσικά την εικόνα θα συμπληρώσουν και μια σειρά από επιπλέον λεπτομέρειες αισθητικού και σχεδιαστικού περιεχομένου οι οποίες θα αναλάβουν να καθιστούν σαφή την υπεροχή της συγκεκριμένης έκδοσης με την πρώτη ματιά.
Η μεγαλύτερη αλλαγή ωστόσο θα προέλθει αυτονόητα από τον χώρο του κινητήρα όπου η Supra αναμένεται να παραλάβει έναν βελτιωμένο εξακύλινδρο κινητήρα 3,0 λίτρων η ισχύς του οποίου θα βρίσκεται πέριξ των 500 ίππων. Αυτός πιθανότατα θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο όπως ισχύει για την πλειονότητα των εκδόσεων της τεχνολογικά συναφούς BMW Z4 αλλά και των M3 και M4 που εφοδιάζονται με αντίστοιχους κινητήρες.
Για τους λάτρεις των πιο παραδοσιακών… σχημάτων αξίζει ωστόσο να σημειωθεί ότι σε δεύτερο χρόνο η Supra δεν αποκλείεται να αποκτήσει και μια ανάλογης ισχύος έκδοση με μηχανικό κιβώτιο καθώς η BMW, φημολογείται ότι ετοιμάζει μια αντίστοιχη έκδοση, εν είδει αποχαιρετισμού για την Ζ4 η παραγωγή της οποίας θα ολοκληρωθεί το 2026.