Φωτογραφίες: Automedia
Μετά τα αποκαλυπτήρια του ηλεκτρικού Cooper EV, η ΜΙΝΙ στρέφει την προσοχή της στην εξέλιξη των συμβατικών εκδόσεων του μοντέλου, με κινητήρες εσωτερικής καύσης, οι οποίες θα βασίζονται σε διαφορετική αρχιτεκτονική από την ήδη γνωστή ηλεκτρική έκδοση.
Η νέα γενιά του MINI Cooper εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό στην hatchback και στην cabriο εκδοχή της δίνοντας μια καλή ευκαιρία παρατήρησης τους και αποκωδικοποίησης των χαρακτηριστικών τους.
Αρχικά, σε επίπεδο σχεδίασης, το Cooper θα κινηθεί στο ίδιο πλαίσιο με την ηλεκτρική έκδοση όπως προδίδουν στοιχεία όπως οι προφυλακτήρες αν και θα διατηρήσει πολλά από τα μέχρι τώρα γνωστά στοιχεία καθώς, επί της ουσίας, η νέα γενιά θα αποτελέσει μια βελτιωμένη εκδοχή της προηγούμενης F56. Αυτονόητα, πλην όλων των άλλων οι εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης διαθέτουν εισαγωγές αέρα στο ανώτερο και κατώτερο τμήμα της όψης με την hatchback έκδοση να διαθέτει και πλευρικές. Στο πίσω τμήμα διακρίνονται φωτιστικά σώματα με το μοτίβο της βρετανικής σημαίας αν και σε μια μορφή που δείχνει να περιέχει περισσότερα πίξελ.
Εκτός από τις απλές εκδόσεις hatchback και cabrio, το νέο Cooper θα είναι διαθέσιμο και σε εκδόσεις S και JCW οι οποίες έχουν ήδη δώσει το στίγμα τους από τα πεδία δοκιμών ενώ όλες οι εκδόσεις θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Οξφόρδης.
Όλες οι παραπάνω εκδόσεις θα βασίζονται σε μια μετεξελιγμένη εκδοχή της πλατφόρμας UKL1 όπου βασίζεται και η μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του ΜΙΝΙ Hatchback. Σε επίπεδο κινητήρων αναμένεται το γνωστό μείγμα τρικύλινδρων και τετρακύλινδρων κινητήρων βενζίνης 1,5 και 2,0 λίτρων με ισχύ που θα ξεκινά από τους 140 και θα φτάνει έως τους 230 ίππους.