Μπορεί η υπερβατική 911 GT3 R rennsport να έκλειψε τις εντυπώσεις στο Rennsport Reunion 7 όπου και πραγματοποίησέ την πρεμιέρα της, ωστόσο η νέα αγωνιστική έκδοση του sportscar δεν ήταν το μόνο «σπάνιο» δημιούργημα που η γερμανική φίρμα αποκάλυψε στη διοργάνωση που φιλοξενήθηκε στην Laguna Seca. Για την ακρίβεια η 718 Cayman GT4 RS που παρουσιάστηκε επίσης στην καλιφορνέζικη πίστα μπορεί να θεωρεί εαυτόν ακόμα πιο σπάνια από την 911 rennsport των 77 μονάδων καθώς θα κατασκευαστεί σε μόλις δύο αντίτυπα.
Η νέα έκδοση της Cayman δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την TAG Heuer και αφορμή την 70η επέτειο από την συμμετοχή της 550 Coupe στο σκληροτράχηλο Carrera Panamericana του 1953.
Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν είναι η πρώτη φορά που η Porsche αποφασίζει να δημιουργήσει μια ειδική έκδοση με έμπνευση από την πορεία της στην αμερικανική διοργάνωση καθώς μόλις πριν ένα χρόνο παρουσίασε την 911 S Cabriolet Panamericana Special με το status του one-off η οποία με τη σειρά της τίμησε την πρώτη συμμετοχή της γερμανικής φίρμας στο Carrera Panamericana το 1952 με την 356 S Cabriolet.
Σε ό,τι αφορά την νέα Cayman με τις επιρροές Panamericana, βασίζεται στην ισχυρότερη έκφραση της μικρής Porsche και πρόκειται να συμμετάσχει στη διοργάνωση Carrera Panamericana που πραγματοποιείται στα τέλη Οκτωβρίου με τον Patrick Dempsey να παίρνει θέση στο αριστερό κάθισμα της συλλεκτικής αγωνιστικής Cayman.
Για την ιστορία ο πλήρης τίτλος της έκδοσης είναι Porsche 718 Cayman GT4 RS TAG Heuer x Porsche –Legends of Panamericana, ενώ τα δύο αντίτυπα που θα είναι και τα μοναδικά που θα κατασκευαστούν θα φέρουν τους διακριτικούς αριθμούς 152 και 154 σε στρατηγικά του αμαξώματος και όπως επιβάλει η αγωνιστική τους έμπνευση. Αμφότερα βάφονται στην μεταλλική ασημί απόχρωση Le Mans Silver Metallic η οποία με την σειρά της έχει προκύψει με αφορμή τους εορτασμούς για τα 100 χρόνια Le Mans. Aπό την εικόνα της δεν λείπουν τα διακριτικά της TAG Heuer τα οποία κοσμούν μεταξύ άλλων την πτέρυγα πίσω, τις πλήμνες των τροχών, το φίλτρο αέρα ενώ ένα μοτίβο Πήγασου υπενθυμίζει την 550 Spyder η οποία υπήρξε ένα από τα πρώτα αγωνιστικά αυτοκίνητα με αυτοκόλλητα λογότυπα χορηγών.
Αντιστοίχως στο εσωτερικό, οι χρωματισμοί πράσινου, λευκού και κόκκινου για τις επενδύσεις έχουν επιλεγεί προς τιμή της μεξικανικής σημαίας και της χώρας με την οποία είναι συνυφασμένη η διοργάνωση, τα προσκέφαλα των καθισμάτων κοσμούνται από ένα μοτίβο που θυμίζει παλιό αγωνιστικό κράνος, ενώ οι αναβατήρες φέρουν εγχάρακτη την ονομασία GT4 TRS Panamericana Special. Με δεδομένη την σύμπραξη με την ελβετική ωρολογοποιΐα το κέντρο της κονσόλας φιλοξενεί ένα χρονογράφο και ένα χρονόμετρο της Tag Ηeuer που σχεδιάστηκαν ειδικά για την περίσταση και μπορούν να αποκτηθούν και ξεχωριστά. Για την ιστορία, αξίζει να σημειωθεί να σημειωθεί ότι η έκδοση 154 θα τρέξει στο Carrera- Panamericana και αυτή με τον διακριτικό αριθμό 152 θα δημοπρατηθεί το 2024 για φιλανθρωπικούς σκοπούς.