H τσεχική φίρμα προσφέρει μια ακόμα γεύση από το νέο Kodiaq το οποίο, όπως έχει ήδη ανακοινώσει θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του την επόμενη εβδομάδα.
Σύμφωνα με τα νεότερα teasers, η νέα δεύτερη κατά σειρά γενιά του πληθωρικού SUV θα διατηρήσει τα διαιρούμενα φωτιστικά σώματα τα οποία είναι συνυφασμένα με τα SUV της τσεχικής φίρμας χωρίς επίσης να παραλλάζει ριζικά την εξωτερική του εμφάνιση.
Στο πίσω τμήμα –παραδόξως- τα νέα teasers δίνουν δύο ελαφρώς διαφορετικές εκδοχές για τα φωτιστικά σώματα που σε κάθε περίπτωση υιοθετούν ένα μοτίβο “C”. Αυτό που διαφέρει είναι η παρουσία της οριζόντιας λωρίδας LED η οποία δεν αποκλείεται να αποτελέσει προνόμιο των πληρέστερων εξοπλιστικά εκδόσεων αν και αυτό μένει να αποδειχθεί καθώς η διπλή επιλογή θα ήταν λίγο παράδοξη για μια mainstream φίρμα.
Αυτό που θα πρέπει να θεωρείται πάντως δεδομένο είναι σε αντίθεση με το συναφές τεχνολογικά και προσφάτως νέο, VW Tiguan είναι ότι το Kodiaq θα είναι διαθέσιμο τόσο σε πενταθέσιες όσο και σε επταθέσιες εκδόσεις. Αμφότερες προδιαγράφονται ακόμα πιο χρηστικές και άνετες με δεδομένο ότι η Skoda έχει ήδη ανακοινώσει ότι το νέο Kodiaq θα έχει αυξημένο μήκος κατά 6,1 εκατοστά. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση του όγκου του πορτ μπαγκάζ κατά 75 λίτρα στην πενταθέσια έκδοση φτάνοντας τα 910 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Το αντίστοιχο μέγεθος για την επταθέσια έκδοση διαμορφώνεται σε 845 λίτρα.
Σε αντίθεση με την εξωτερική του εμφάνιση η οποία αποτελεί μετεξέλιξη, το εσωτερικό το οποίο έχει ήδη κοινοποιήσει η Skoda έχει υποστεί ριζική αναμόρφωση με επίκεντρο ένα δίδυμο οθονών 10,25 και 13,0 ιντσών για το πίνακα οργάνων και το infotainment. Tην εικόνα συμπληρώνουν τα Smart Dials, οι νέοι περιστροφικοί «διακόπτες» με επιφάνεια αφής 1,25 ιντσών που υπόσχονται να εξασφαλίζουν εύκολη πρόσβαση στα μενού χωρίς να επιβαρύνουν την σχεδίαση.
Σε ό,τι αφορά την γκάμα κινητήρων το Kodiaq θα διατεθεί με κινητήρες βενζίνης 1,5 και 2,0 λίτρων καθώς και δίλιτρους diesel σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι ή επτά σχέσεων σε δικίνητες ή τετρακίνητες διαμορφώσεις. Η σημαντικότερη εξέλιξη αφορά την προσθήκη plug-in υβριδικής έκδοσης η οποία θα συνδυάζει το TSI μοτέρ του 1,5 λίτρου με ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία που θα εξασφαλίζει αυτονομία περίπου 100 χλμ.