Μετά τις εμφατικές ανακοινώσεις που αφορούν την εξέλιξη των μπαταριών αλλά και τις νέες μεθόδους παραγωγής ηλεκτροκίνητων με αφετηρία αρθρωτά πλαίσια και την χρήση γιγάντιων πρεσών, ο όμιλος Toyota, όπως άλλωστε αφήνουν να εννοηθεί και οι προηγούμενες εξελίξεις, προσανατολίζεται σε μια γενναία αύξηση παραγωγής σε ό,τι αφορά τα ηλεκτρικά μοντέλα της.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ιαπωνικής οικονομικής εφημερίδας Nikkei, ο στόχος παραγωγής ηλεκτροκίνητων τόσο με τα σήματα Toyota όσο και αυτά της Lexus τοποθετείται στις 600.000 μονάδες έως το 2025.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σε προηγούμενες σχετικές ανακοινώσεις ο όμιλος Toyota στοχεύει σε πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων 1,5 εκατομμυρίων μονάδων ήδη από το 2026, στοιχείο από το οποίο μπορεί να συμπεράνει κανείς ότι η αύξηση τόσο της παραγωγής όσο και του αριθμού EV μοντέλων που διαθέτει η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία θα αυξηθούν εκθετικά μέσα στα επόμενα δύο-τρία χρόνια.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις αναλυτών, αρχικά η Toyota θα επιδιώξει την παραγωγή ηλεκτρικών μοντέλων με ρυθμό 150.000 μονάδων έως το τέλος του 2023 με την προοπτική να αυξήσει το συγκεκριμένο μέγεθος σε 190.000 μονάδες το 2024, για να το τριπλασιάσει ένα χρόνο αργότερα.

Εξάλλου όπως έχει ήδη ανακοινώσει ο ιαπωνικός όμιλος ο απώτερος σκοπός του σε ό,τι αφορά την ηλεκτροκίνηση είναι έως το 2030, να διαθέτει περίπου 3,5 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μέγεθος που αντιστοιχεί περίπου στο 1/3 του σημερινού όγκου πωλήσεων του.

Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια του 2022 οι Toyota και Lexus διέθεσαν συνολικά 25.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αριθμός διόλου ευκαταφρόνητος με δεδομένο και τον μικρό αριθμό αμιγώς ηλεκτρικών επιλογών.