Φωτογραφίες: Automedia
Η γερμανική φίρμα δεν έκρυψε ποτέ την πρόθεσή της να εξακολουθήσει την παράδοση των station wagon και super station wagon και στην νέα ηλεκτρική εποχή, εξελίσσοντας ήδη το A6 Avant e-tron το οποίο θα συμπληρώσει το επίσης υπό εξέλιξη πεντάθυρο όσο και ηλεκτρικό A6 e-tron Sportback.
Nα σημειωθεί ότι η εμφάνιση των δύο παραπάνω μοντέλων δεν θα σημάνει το τέλος των A6 με κινητήρες εσωτερικής καύσης τα οποία θα εξακολουθήσουν την πορεία τους για μερικά χρόνια ακόμα, πιθανότατα υιοθετώντας τα διακριτικά A7 και υποδεχόμενα τις νέες γενιές τους από το 2024.
Όπως επίσης έχει ήδη γνωστοποιήσει η Audi τα ηλεκτρικά A6 e-tron Avant και Sportback που αναμένεται να δώσουν το πρώτο δείγμα γραφής τους από το 2024 οπότε και θα παρουσιαστεί η Sportback έκδοση, δεν θα απεμπολήσουν το δικαίωμά τους σε S και RS εκδόσεις οι οποίες και θα ακολουθήσουν στα επόμενα –λίγα- χρόνια.
Οι πληροφορίες που συνοδεύουν τη νέα σειρά εικόνων από τα πεδία δοκιμών αναφέρουν μάλιστα ότι πρόκειται για την έκδοση S6 e-tron. Αυτό που έχει ακόμα περισσότερη σημασία, όμως, είναι το γεγονός ότι η σειρά των ηλεκτρικών A6 θα έχει ως αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική και συγκεκριμένα την Premium Platform Electric η οποία θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της στην αθέατη πλευρά του Q6 e-tron με την νέα χρονιά. Η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική ενσωματώνει κύκλωμα 800 Volt το οποίο θα επιτρέπει την επαναφόρτιση από 5-80% σε χρόνο μικρότερο των 25 λεπτών.
Η χωρητικότητα της μπαταρίας αναμένεται να κυμανθεί πέριξ των 100 kWh και με δεδομένο ότι για την περίπτωση του Q6 e-tron η Audi έχει ανακοινώσει αυτονομία περίπου 600 χλμ. στην περίπτωση των λιγότερο τετραγωνισμένων και πιο αεροδυναμικών A6 e-tron το αντίστοιχο μέγεθος δεν αποκλείεται να φτάσει έως και τα 700 χλμ.
Σε επίπεδο κινητήρων, αυτονόητα με δεδομένη την θέση του A6 στην προϊοντική πυραμίδα της Audi, τα ηλεκτρικά μοντέλα θα αξιοποιήσουν μια διάταξη δύο ηλεκτρικών μοτέρ που στις κορυφαίες διαμορφώσεις τους θα προσφέρουν 400 και 520 ίππους.
Από πλευράς αισθητικής τα A6 e-tron Sportback και Avant αναμένεται να ακολουθήσουν πιστά το παράδειγμα των δύο ομώνυμων πρωτοτύπων που ανέλαβαν να τα συστήσουν στο πρόσφατο παρελθόν ενώ δεδομένα στις προδιαγραφές τους θα περιλαμβάνεται η τελευταία λέξη της Audi σε επίπεδο ψηφιακής τεχνολογίας και συστημάτων υποβοήθησης.
Στις δεδομένες προδιαγραφές τους συνυπολογίστε συστήματα αερανάρτησης, τετραδιεύθυνσης και μια σειρά από επιλογές παραμετροποίησης που θα προσαρμόζουν τα χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων αναλόγως με τις απαιτήσεις του οδηγού αλλά και την περίσταση, δίνοντας έμφαση κατά περίπτωση στην εξοικονόμηση ενέργειας ή στις επιδόσεις.