Στο πρόσωπο εκείνο με το οποίο επικοινώνησε ο πλοίαρχος του Blue Horizon ζητώντας του να «τακτοποιήσει» την υπόθεση μέχρι το πλοίο να επιστρέψει στο λιμάνι του Πειραιά στρέφονται οι Αρχές οι οποίες έχουν θέσει στο κέντρο του κάδρου των ερευνών τους τον πλοίαρχο ο οποίος φέρεται και να γνώριζε τόσο για το ποιός ήταν ο άνθρωπος που είχε πνιγεί, τον τρόπο που πνίγηκε και το ότι είχε εισιτήριο.
Το ηχητικό που βαραίνει στην ενοχή του προφυλακισμένου πλοιάρχου
Το ότι ο πλοίαρχος γνώριζε για το θάνατο του 36χρονου Αντώνη Καργυώτη ενώ απέπλεε σπό το λιμάνι του Πειραιά προκύπτει από ηχητικό ντοκουμέντο το οποίο έφερε στη δημοσιότητα το MEGA, και συγκεκριμένα το LIVE NEWS. Σε αυτό ακούγεται ο καπετάνιος του Blue Horizon να καλεί το πλήρωμα να μην αναφέρει ότι έσπρωξε τον 36χρονο Αντώνη Καρυώτη, αλλά να πει ότι μόνο του έβαλαν τις φωνές. Στην συνέχεια ακούγεται να καλεί κάποιον στο τηλέφωνο – αυτό το πρόσωπο αναζητούν οι Αρχές – το οποίο εκτιμάται ότι είναι κάποιος ανώτερος του πλοιάρχου ή πιθανά κάποιο στέλεχος της πλοιοκτήτριας εταιρείας, από τον οποίο ο πλοίαρχος ζητάει να «τακτοποιήσει» το ζήτημα πριν το πλοίο επιστρέψει στο λιμάνι του Πειραιά. Για το λόγο αυτό στο κάδρο των αστυνομικών αλλά και ανακριτικών Αρχών έχει τεθεί και η πλοιοκτήτρια εταιρείας.
Απομαγνητοφώνηση του μαύρου κουτιού ζήτησε η ανακρίτρια
Σύμφωνα με πληροφορίες η ανακρίτρια που χειρίζεται τη σχετική δικογραφία και διενεργεί την δικαστική έρευνα ζήτησε την απομαγνητοφώνηση όλων των συνομιλιών που έχουν καταγραφεί στο μαύρο κουτί των επικοινωνιών του πλοίου.
Από τα όσα αναφέρει ο καπετάνιος προκύπτει ότι γνώριζε ποιος ήταν ο άνθρωπος που είχε πνιγεί, πώς είχε πνιγεί και πως διέθετε εισιτήριο για την επιβίβασή του στο πλοίο. Παρόλα αυτά επιχείρησε να «τακτοποιηθεί» το ζήτημα προτού το πλοίο επιστρέψει στο λιμάνι του Πειραιά.
«Έχουμε κάνει ανακοίνωση ότι κατόπιν εντολής του λιμεναρχείου Πειραιώς, το πλοίο επιστρέφει στο λιμάνι. Σε πέντε λεπτά φτάνουμε. Είχε εισιτήριο μου λέει και βγήκε έξω κάτι να πάρει, έτσι μου είπε τώρα ο λογιστής. Δεν ξέρω τι… δεν έχω στοιχεία, δεν μπορώ να ξέρω τι είδα… εγώ αυτό τους έχω πει. Πρέπει να τακτοποιηθεί…να το δούμε», λέει, ενώ μία μέρα πριν ο ύπαρχος είπε ότι νόμιζε πως το θύμα ήταν «μαύρος, Πακιστανός, που δεν είχε εισιτήρια».
Οι ευθύνες του Οργνανισμού Λιμένος Πειραιώς
Οι προανακριτικές και ανακριτικές Αρχές αναζητούν ευθύνες που τυχόν έχει και ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς, καθώς την ώρα του δολοφονικού συμβάντος δεν υπήρχε κανείς από την Ασφάλεια του Οργανισμού στο σημείο απόπλου του Blue Horizon, παρά το γεγονός ότι τα δρομολόγια Πειραιάς – Κρήτη καλύπτονται από τον διεθνή κώδικα για την ασφάλεια των πλοίων και των λιμενικών εγκαταστάσεων, τον λεγόμενο ISPS.
Σύμφωνα με τον κανονισμό αυτόν οι περιοχές επιβίβασης και αποβίβασης πρέπει να είναι κλειστές περιμετρικά με φράκτη και να φυλάσσονται. Το ίδιο ισχύει και για τα λιμάνια της Πάτρας και της Ηγουμενίτσας από όπου εκτελούνται δρομολόγια για την Ιταλία.