H Renault ολοκληρώνει τον εξηλεκτρισμό της γκάμας των van της αποκαλύπτοντας την ηλεκτρική έκδοση του Trafic με τα διακριτικά E-Tech, προσφέροντας έτσι πλέον μια ηλεκτρική έκδοση για κάθε LCV μοντέλο της από το Kangoo ως το Master.
Aφετηρία για το Trafic E-Tech αποτελεί η ήδη υφιστάμενη diesel έκδοση του με πολλές διαφοροποιήσεις που τοποθετούν τα μέρη του ηλεκτρικού συνόλου κάτω από το καπό και το πάτωμα του χώρου φόρτωσης ο οποίος σημειωτέον παραμένει αμετάβλητος σε σχέση με τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις του μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Το Trafic E-Tech θα διατεθεί σε δύο μήκη αμαξώματος 5,08 και 5,48 μέτρων με τον χώρο φόρτωσης να φτάνει έως και τα 4,15 μ. και τον ωφέλιμο όγκο να κυμαίνεται από 5,8 έως 8,9 κ.μ. Το μέγιστο βάρος φόρτωσης ανέρχεται σε έως 1,1 τόνο ενώ η δυνατότητα ρυμούλκησης διαμορφώνεται σε 750 κιλά.
Την κίνηση εξασφαλίζει ένα ηλεκτρικό μοτέρ με απόδοση 1122 ίππων και 245 Nm ροπής με την ισχύ να μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς με την συνδρομή ενός κιβωτίου μονής σχέσης. Το ηλεκτρικό μοτέρ τροφοδοτεί μπαταρία 52kWh προσφέροντας αυτονομία 297 χλμ. σε μεικτό κύκλο ή 322 χλμ. με την επιλογή της έκδοσης Long Range, με μόνη διαφορά τον περιορισμό της μέγιστης ταχύτητας σε 90 χλμ./ώρα.
Σε ό,τι αφορά τη διαδικασία φόρτισης πραγματοποιείται σε μονοφασική παροχή 7kW είτε με τον ταχυφορτιστή των 22KW για δημόσιο δίκτυο φόρτισης, διαδικασία που αναπληρώνει σε 25 λεπτά ενέργεια που απαιτείται για 50 χλμ. διαδρομής, ενώ σύντομα η Renault θα προσθέσει τη δυνατότητα επαναφόρτισης με τάση έως 50 kW με την συνδρομή ταχυφορτιστή DC.
Περισσότερες λεπτομέρειες καθώς και οι τιμές διάθεσής του αναμένεται να ανακοινωθούν σύντομα καθώς το γαλλικό ηλεκτρικό van αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην Ευρώπη από το Νοέμβριο.