H γερμανική φίρμα δεν σταματά να αναζητά αφορμές για νέες σκληροπυρηνικές εκδόσεις μοντέλων της, με την τελευταία της, αντίστοιχη υλοποίηση να παίρνει ως αφετηρία το ηλεκτρικό Audi RS E-Tron GT και να το μετατρέπει, από εικαστικής άποψης σε ένα δυναμικό κινούμενο «γλυπτό» από πάγο.

H Ice Race Edition όπως είναι η ονομασία της νέας εκδοχής του RS E-Tron GT αποτελεί ουσιαστικά την έκδοση παραγωγής του ομώνυμου πρωτότυπου που η Audi είχε παρουσιάσει τον Μάρτιο του 2023. Σύμφωνα με τις συστάσεις η έκδοση θα κατασκευαστεί σε μόλις 99 αντίτυπα που υπόσχονται να εξασφαλίσουν στους μελλοντικούς ιδιοκτήτες τους αυξημένα επίπεδα εξατομίκευσης χωρίς προς το παρόν να έχει ωστόσο ανακοινωθεί το αντίτιμο που θα κληθούν να καταβάλουν για την «μοναδικότητα».

Η έμφαση στην συγκεκριμένη έκδοση, όπως είναι προφανές, έχει δοθεί στους ιδιάζοντες χρωματισμούς της. Το ασημί μεταλλικό χρώμα βάσης ονομάζεται Florett, ωστόσο το χαρακτηριστικό τρισδιάστατο εφέ που προσπαθεί να προσομοιάσει στους ιριδισμούς του πάγου, προσδίδουν γυαλιστερές ζελατίνες είτε διαφανείς είτε με χρώμα ενώ την εικόνα συμπληρώνουν μωβ λεπτομέρειες στην όψη, στα πλευρικά τμήματα και σε λεπτομέρειες του αμαξώματος που τονίζουν τις δυναμικές γραμμές του τετράθυρου coupe.

Υπό το ίδιο σκεπτικό η Audi έχει επιλέξει για το εσωτερικό δερμάτινες επενδύσεις σε απόχρωση diamond silver σε συνδυασμό με μαύρες λεπτομέρειες και μωβ ραφές ενώ το τιμόνι επενδύεται από μείγμα δέρματος και Alcantara. Έμφαση στην μωβ απόχρωση δίνει και ο ατμοσφαιρικός φωτισμός του μοντέλου. Από την εικαστική αναβάθμιση δεν λείπει φυσικά η απαραίτητη πλακέτα όπου αναγράφεται ο αύξων αριθμός κάθε ενός από τα 99 αντίτυπα.

Να σημειωθεί ότι η έκδοση εντάσσεται στο πλαίσιο των εορτασμών της γερμανικής φίρμας για τα 40 χρόνια της Audi Sport, αφορμή η οποία έχει πολλαπλασιάσει φέτος τις ειδικές όσο και συλλεκτικές εκδόσεις RS στην γκάμα της Audi.

Αναμενόμενα δεν έχουν πραγματοποιηθεί αλλαγές στο ηλεκτρικό σύνολο του μοντέλου το οποίο αποτελείται από δύο κινητήρες συνδυαστικής ισχύος 646 ίππων και 830 Nm ροπής εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα. Τα μοτέρ αναλαμβάνει να τροφοδοτεί μπαταρία 93,4 KWh η οποία με τη σειρά της εγγυάται αυτονομία έως 472 χλμ.