H ιταλική φίρμα έχει δηλώσει επανειλημμένως ότι μετά την Tonale, έπεται ένα μικρότερο SUV το οποίο δίνει μια πρώτη γεύση της αισθητικής του μέσω μιας σειράς εικόνων που αναδύθηκαν στο διαδίκτυο.
Να σημειωθεί ότι προς το παρόν η Alfa δεν έχει ανακοινώσει επισήμως την ονομασία του νέου SUV αν και σύμφωνα με πληροφορίες, αυτό θα υιοθετήσει το όνομα Brennero.
Aνεξαρτήτως ονομασίας, το νέο SUV που θα αποτελέσει το νέο σημείο εισόδου στην γκάμα της Alfa, θα έχει ως αφετηρία την αρχιτεκτονική e-CMP/CMP και θα μοιράζεται πολλά κοινά τεχνολογικά στοιχεία με τα Fiat 600e και Jeep Avenger.
Σε ό,τι αφορά τις πρώτες εικόνες του, ακόμα και αν υπάρξουν αλλαγές έως την στιγμή της πρεμιέρας του η οποία αναμένεται έως τα τέλη της χρονιάς ή το αργότερο στις αρχές του 2024, η αισθητική είναι αλάνθαστα ιταλική και Alfa όπως προδίδουν στοιχεία όπως η γρίλια scudeto, το χαρακτηριστικό μοτίβο των τροχών αλλά και οι άφθονες καμπύλες.
Στις λεπτομέρειες ξεχωρίζουν τα διαιρούμενα φωτιστικά σώματα μπροστά, η ιδιαιτέρως ανάγλυφη προσέγγιση σε στοιχεία όπως ο προφυλακτήρας, το καπό αλλά και συνολικά στο αμάξωμα, η οποία και εξασφαλίζει ένα ιδιαιτέρως μυώδες παράστημα στο compact μεγέθους μοντέλο.
Αντιστοίχως η πρώτη εικόνα από το εσωτερικό που αποτυπώνει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων αποκαλύπτει την αναμενόμενη συνάφεια με την πρόσφατη Tonale, ταυτόχρονα με την παρουσία του συστήματος DNA του ενεργού cruise control, αλλά και το γεγονός ότι θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Με δεδομένη την εκλεκτική του συγγένεια με τα μοντέλα της Fiat και Jeep αλλά και την σχετική εικόνα που προδίδει την παρουσία μπαταρίας στην αθέατη πλευρά του, το Brennero θα διατεθεί τόσο ως ηλεκτροκίνητο όσο και με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Στην περίπτωση της ηλεκτρικής έκδοσης αναμένεται να αξιοποιηθεί μπαταρία 54 kWh που θα τροφοδοτεί ένα μοτέρ τοποθετημένο στον μπροστινό άξονα, με απόδοση 156 ίππους και 260 Nm ροπής.
H μέγιστη αυτονομία αναμένεται να κινηθεί πέριξ των 400 χλμ. ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η Jeep έχει ήδη ανακοινώσει την εξέλιξη μιας δικινητήριας και τετρακίνητης έκδοσης για το Avenger και η οποία κάλλιστα θα μπορούσε να αξιοποιηθεί ως τεχνολογία από την Alfa για το Brennero, για τις ανάγκες μιας ηλεκτρικής έκδοσης επιδόσεων με τα διακριτικά QV.
Σε κάθε περίπτωση το Brennero θα είναι εξίσου διαθέσιμο και με κινητήρες εσωτερικής καύσης οι οποίοι δεδομένα θα αξιοποιούν ήπια υβριδική τεχνολογία προς όφελος της μέγιστης αποδοτικότητας. Βέβαια, αξίζει να σημειωθεί ότι η Alfa έχει ανακοινώσει την εγκατάλειψη των κινητήρων εσωτερικής καύσης από το 2027 και εφεξής κάτι που σημαίνει ότι το μικρό ιταλικό SUV, θα συνεχίσει από εκείνη την ημερομηνία και μετά ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο.
Παράλληλα με το Brennero όπως έχει ήδη ανακοινώσει ο επικεφαλής της ιταλικής φίρμας J.P Imparato, η Alfa θα είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία του ομίλου Stellantis που θα αξιοποιήσει την αμιγώς ηλεκτρική αρχιτεκτονική STLA, παρουσιάζοντας ένα νέο μοντέλο με τη συγκεκριμένη αφετηρία το 2025.