Η γαλλική φίρμα προετοιμάζει την πρεμιέρα της νέας γενιάς του 3008 που θα πραγματοποιηθεί στις 12 Σεπτεμβρίου δίνοντας στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες που αποτυπώνουν πλήρως την εξωτερική του σχεδίαση.
Όπως είναι ήδη γνωστό το νέο 3008 θα είναι διαθέσιμο για πρώτη φορά στην ιστορία του τόσο με κινητήρες εσωτερικής καύσης όσο και ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο με την τελευταία να αναλαμβάνει το βάρος των συστάσεων σε ό,τι αφορά την σχεδίαση του νέου μοντέλου το οποίο συνολικά δείχνει να φλερτάρει έντονα με τα coupe SUV.
Το μοτίβο του δυναμισμού που απηχεί η νέα σιλουέτα του καθορίζει και τις επιμέρους αισθητικές λεπτομέρειες όπως είναι σαφές στην «όψη» του με τα εξαιρετικά λεπτά φωτιστικά σώματα και τα χαρακτηριστικά τριπλά φώτα ημέρας με τον κάθετο προσανατολισμό που είναι συνυφασμένα με την νέα και πιο τολμηρή εποχή της γαλλικής φίρμας.
Την εικόνα συμπληρώνει η νέα γρίλια με το εξίσου χαρακτηριστικό όσο και «flushy» μοτίβο ενώ στο πίσω τμήμα ξεχωρίζει η οριζόντια γραμμή από LED που συνδέει τα πίσω φωτιστικά σώματα τα οποία υπακούν εξίσου στο τριπλό μοτίβο στο εσωτερικό τους ενώ, συνολικά το νέο 3008 δείχνει να ενδίδει στη γοητεία των έντονων πτυχώσεων προς όφελος μιας αιχμηρής και ακόμα πιο επιβλητικής εικόνας.
Η Peugeot έχει ήδη δημοσιοποιήσει από τις αρχές του καλοκαιριού εικόνες από το εξίσου πλήρως αναδιαμορφωμένο εσωτερικό με κυρίαρχο το Panoramic i-Cockpit, μια κοίλη οθόνη 21 ιντσών, τις νέες επενδύσεις που και στις σκληρές επιφάνειες έχουν σχεδιαστεί για να θυμίζουν την υφή του υφάσματος και την αναδιάταξη και τον επαναπροσδιορισμό στοιχείων όπως ο επιλογέας ταχυτήτων τα i-Toggles που πλέον εντάσσουν τεχνολογία αφής αλλά και την κεντρική κονσόλα που υιοθετεί μια ιδιάζουσα ασύμμετρη σχεδίαση συντείνοντας στην οδηγοκεντρική προσέγγιση.
Η γαλλική φίρμα επιφυλάσσεται για τις υπόλοιπες προδιαγραφές του μοντέλου, σκοπεύοντας προφανώς να τις ανακοινώσει κατά την επίσημη πρεμιέρα του. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να αναμένουμε τεχνικά χαρακτηριστικά ανάλογα του 308 και μια μαξιμαλιστική προσέγγιση σε ό,τι αφορά τις ηλεκτροκίνητες εκδόσεις οι οποίες αναμένεται να είναι τρεις και να περιλαμβάνουν επιλογές με δύο ηλεκτρικά μοτέρ αλλά και διαφορετικής χωρητικότητας μπαταρίες.
Σε κάθε περίπτωση δεν θα λείψουν και οι συμβατικές εκδόσεις με τη διαφορά ότι οι κινητήρες βενζίνης θα συνδυάζονται με σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας το οποίο αναμένεται να επιφυλάσσει σημαντικά οφέλη τόσο σε επίπεδο εξοικονόμησης ενέργειας όσο και ισχύος καθώς η εν λόγω τεχνολογίας ενσωματώνει ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ στο αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων που συνεισφέρει με στο συνολικό ισοζύγιο ισχύος.