O ιταλός κατασκευαστής με την μακρά όσο και συναρπαστική πορεία δίνει τις πρώτες συστάσεις για το νέο του δημιούργημα, ένα hypercar με V12 κινητήρα ο οποίος εγκαινιάζει και μια νέα εποχή καθώς η συγκεκριμένη υλοποίηση φέρει την υπογραφή της Cosworth αλλά και συνδέει την νέα εποχή του Bizzarini με το παρελθόν καθώς ο Giotto Bizzarrini στην πολυσυλλεκτική όσο και δημιουργική καριέρα του είχε εργαστεί και στην εξέλιξη του πρώτου ιστορικά V12 κινητήρα της Lamborghini.
Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του νέου συνόλου η χωρητικότητα του επιβλητικού ατμοσφαιρικού V12 διαμορφώνεται σε 6,6 λίτρα προς τιμήν της ημερομηνίας γέννησης του ιδρυτή της φίρμας (6/6/1926). Το αμάξωμα πλην της χαρακτηριστικής όσο και θελκτικής αισθητικής που θέτει ως προτεραιότητα την αεροδυναμική και τις υψηλές επιδόσεις κατασκευάζεται από ανθρακόνημα ενώ το ίδιο υλικό αξιοποιείται και στην περίπτωση του monocoque πλαισίου όπως επιβάλλει η παράδοση με δεδομένο ότι ο G. Bizzarrini φρόντιζε να χρησιμοποιεί ό,τι ελαφρύτερο υπήρχε ως υλικό στις κατασκευές του.
Σύμφωνα με τις συστάσεις του Bizzarini, παρά τον σαφώς σύγχρονο χαρακτήρα του, σχεδιαστικά το νέο Giotto υιοθετεί πολλά στοιχεία που είναι συνυφασμένα με θρυλικά μοντέλα της ιστορίας του ιταλού κατασκευαστή.
Ως μία από τις κύριες επιρροές του νέου Giotto αναφέρεται το 5300 GT το οποίο διάσημο ίσως αυτοκίνητο που φέρει την υπογραφή τoυ Bizarrini ο οποίος σημειωτέον έχει συνεργαστεί με την Alfa Romeo όσο και την Ferrari, έχοντας σχεδιάσει μεταξύ άλλων και την 250 GTO αλλά και την ιδιάζουσα Bread Van. Είχε εργαστεί επίσης και στον Bertone και στην Iso όπου μαζί με έναν άλλο θρύλο του ιταλικού αυτοκινητιστικού design, Giorgetto Giugiaro, εργάστηκαν πάνω στην αγωνιστική Iso Grifo A3C του 1963 η οποία εξάλλου αποτέλεσε τη βάση για την «πολιτική» έκδοση Bizzarini 5300 GT Strada.
Παρά το γεγονός ότι εκείνη η 5300 GT υιοθετούσε μια διάταξη με τον κινητήρα τοποθετημένο πιο μπροστά από το κέντρο ενώ το νέο Giotto είναι ξεκάθαρα κεντρομήχανο, στοιχεία όπως οι εισαγωγές αέρα στο καπό, το τριγωνικό μοτίβο στην δεύτερη κολώνα και το καμπύλο πίσω παρμπρίζ φροντίζουν να παραπέμπουν σε μνήμες από το παρελθόν. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε μια παραδοξότητα της μοίρας τη σχεδίαση του νέου Giotto υπογράφει ο οίκος Giorgetto Giugiaro καθώς η ελβετική Pegasus Automotive η οποία εξαγόρασε την Bizzarini μετά τον πρόσφατο θάνατο του ιδρυτή της επέλεξε τον ιταλικό οίκο για το νέο hypercar.
«Η ευκαιρία να σχεδιάσουμε ένα εξολοκλήρου νέου αυτοκίνητο με τα σήματα του Bizzarini αποτελεί προνόμιο. Εξάλλου τα ονόματά μας έχουν μια κοινή πορεία που ξεπερνά τις έξι δεκαετίες με αποτέλεσμα πολλές εμβληματικές κατασκευές. Με αυτό το σκεπτικό δημιουργήσαμε κάτι που είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως Bizzarini και απολύτως σύγχρονο και ιδανικό για να εισαγάγει την νέα εποχή της ιταλικής φίρμας», ανέφερε χαρακτηριστικά σε σχετική ανακοίνωση ο Giorgetto Giugiaro ο οποίος μαζί με το γιο του Fabrizio, εξακολουθούν να διατηρούν τον διάσημο οίκο.