Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο Γαλάτσι για τη γραμμή 4 του μετρό

Ποια τμήματα του δήμου Γαλατσίου αφορούν.

Μέχρι τον Οκτώβριο θα διαρκέσουν οι κυκλοφορακές ρυθμίσεις στο Γαλάτσι λόγω των εργασιών για την κατασκευή της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας.

Συγκεκριμένα οι εργασίες θα ξεκινήσουν στις 14 Αυγούστου και θα διαρκέσουν έως τις 14 Οκτωβρίου, καθόλη τη διάρκεια του 24ωρου.

Οι ρυθμίσεις αφορούν τα συγκεκριμένα τμήματα:

ΦΑΣΗ 1

  1. Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Αγ. Γλυκερίας ελάχιστου πλάτους 6,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Κιλκίς έως την συμβολή της με την οδό Κόκκερελ με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς την οδό Κόκκερελ.
  2. Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Πάρνηθος ελάχιστου πλάτους 4,70 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Ηπείρου έως την συμβολή της με την οδό Χοπφ με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  3. Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Πάρνηθος ελάχιστου πλάτους 5,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 35,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Κόκκερελ με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  4. Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Ιθάκης ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 50,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Χοπφ με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  5. Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Χοπφ ελάχιστου πλάτους 4,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Ιθάκης έως την συμβολή της με την οδό Πάρνηθος με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  6. Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Κόκκερελ ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Πάρνηθος έως την συμβολή της με την οδό Ελικώνος με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  7. Τον ολικό αποκλεισμό της οδού Μαραθώνος με εξαίρεση την χρήση από τους παρόδιους και τα οχήματα εργοταξίου και έκτακτης ανάγκης από την οδό Αγ. Γλυκερίας και για μήκος 30,00 μ. περίπου και της οδού Ηπείρου στην συμβολή της με την οδό Πάρνηθος.
  8. Τον χαρακτηρισμό ως αδιεξόδου της οδού Μαραθώνος και στο τμήμα αυτής από την εργοταξιακή κατάληψη έως την οδό Ζήνωνος και της οδού Ηπείρου από την εργοταξιακή κατάληψη έως την οδό Άλτεως.
  9. Την μονοδρόμηση της οδού Πάρνηθος από την οδό Σπον προς και έως την οδό Κόκκερελ και της οδού Κόκκερελ από την οδό Πάρνηθος προς και έως την οδό Ελικώνος.
  10. Την απαγόρευση της δεξιάς στροφής των οχημάτων που κινούνται από την οδό Ελικώνος προς την οδό Κόκκερελ.
  11. Την υποχρεωτική πορεία με στροφή αριστερά των οχημάτων που κινούνται στην οδό Κόκκερελ από την οδό Αρμονίας προς την οδό Ελικώνος.
  12. Την απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος της οδού Αγ. Γλυκερίας σε όλο το μήκος της εργοταξιακής κατάληψης στο ρεύμα κυκλοφορίας προς την οδό Κόκκερελ.
  13. Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Αγ. Γλυκερίας σε όλο το μήκος της εργοταξιακής κατάληψης στο ρεύμα κυκλοφορίας προς την οδό Κόκκερελ.
  14. Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 20 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.
  15. Την απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.
  16. Την απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

ΦΑΣΗ 2

  1. Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Αγ. Γλυκερίας ελάχιστου πλάτους 6,00 μ. περίπου και για μήκος 45,00 μ. περίπου στο τμήμα αυτής 50,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Κόκκερελ με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς την οδό Κόκκερελ.
  2. Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Πάρνηθος ελάχιστου πλάτους 4,70 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Ηπείρου έως την συμβολή της με την οδό Κόκκερελ με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  3. Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Κόκκερελ ελάχιστου πλάτους 3,25 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 10,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την οδό Πάρνηθος με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  4. Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Ιθάκης ελάχιστου πλάτους 3,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Ζήνωνος έως την συμβολή της με την οδό Χοπφ με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  5. Τον ολικό αποκλεισμό της οδού Χοπφ με εξαίρεση την χρήση από τους παρόδιους και τα οχήματα εργοταξίου και έκτακτης ανάγκης από την οδό Πάρνηθος και για μήκος 10,00 μ. περίπου.
  6. Τον χαρακτηρισμό ως αδιεξόδου της οδού Χοπφ και στο τμήμα αυτής από την εργοταξιακή κατάληψη έως την οδό Ελικώνος.
  7. Την μονοδρόμηση της οδού Πάρνηθος από την οδό Σπον προς και έως την οδό Κόκκερελ και της οδού Κόκκερελ από την οδό Πάρνηθος προς και έως την οδό Ελικώνος.
  8. Την απαγόρευση της δεξιάς στροφής των οχημάτων που κινούνται από την οδό Ελικώνος προς την οδό Κόκκερελ.
  9. Την υποχρεωτική πορεία με στροφή αριστερά των οχημάτων που κινούνται στην οδό Κόκκερελ από την οδό Αρμονίας προς την οδό Ελικώνος και των οχημάτων που κινούνται στην οδό Χοπφ από την οδό Ιθάκης προς την οδό Πάρνηθος.
  10. Την απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος της οδού Αγ. Γλυκερίας σε όλο το μήκος της εργοταξιακής κατάληψης στο ρεύμα κυκλοφορίας προς την οδό Κόκκερελ.
  11. Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Αγ. Γλυκερίας σε όλο το μήκος της εργοταξιακής κατάληψης στο ρεύμα κυκλοφορίας προς την οδό Κόκκερελ.
  12. Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 20 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.
  13. Την απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.
  14. Την απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.