Ενα αμφιλεγόμενο ριάλιτι, βασισμένο στην επιτυχημένη κορεάτικη σειρά του Netflix «Squid Game», έρχεται τελικά τον Νοέμβριο στις οθόνες μας. Η διαδικτυακή πλατφόρμα streaming πρoσέφερε μια πολύ σύντομη γεύση από το επερχόμενο ριάλιτι, που τιτλοφορείται «Squid Game: The Challenge», το περασμένο Σάββατο κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας, διαδικτυακής εκδήλωσης του Tudum.
«Το πιο διαβόητο παιχνίδι στον κόσμο γίνεται ριάλιτι», αναφέρει το teaser, πριν από το πρώτο πλάνο που δείχνει τους διαγωνιζόμενους να βγαίνουν από τα δωμάτιά τους και να κατευθύνονται στην αρένα για το πρώτο παιχνίδι, το γνωστό σε όλους από τη σειρά «Red Light Green Light» με τη γιγαντιαία, δολοφονική κούκλα να απειλεί να τους εξοντώσει.
Το τηλεπαιχνίδι δεν βασίζεται σε κάποιο σενάριο, σύμφωνα με την ανακοίνωση του Netflix τον περασμένο Ιούνιο. Το «Squid Game: The Challenge» γυρίστηκε σε δύο στούντιο στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ την παραγωγή ανέλαβαν το Studio Lambert και το The Garden. Όπως και στη σειρά, επιλέχθηκαν 456 διαγωνιζόμενοι, αυτή τη φορά από όλο τον κόσμο, για να διαγωνιστούν σε διάφορες δοκιμασίες, άλλες βασισμένες στα κορεατικά παιχνίδια που γνωρίσαμε από τη σειρά, και άλλες σε νέα παιχνίδια. Ο νικητής λαμβάνει ένα χρηματικό έπαθλο ύψους 4,56 εκατομμυρίων δολαρίων.
Όπως αναφέρει η πλατφόρμα του Netflix για το νέο προϊόν: «Αν και η ριάλιτι εκδοχή του «Squid Game» δεν είναι ζήτημα ζωής ή θανάτου, εξακολουθούν να διακυβεύονται πολλά: 456 παίκτες θα διαγωνιστούν για να κερδίσουν 4,56 εκατομμύρια δολάρια, το μεγαλύτερο χρηματικό έπαθλο στην ιστορία της ριάλιτι τηλεόρασης. Μέσα από μια σειρά παιχνιδιών, κάθε παίκτης θα φτάσει στα όριά του και θα αναγκαστεί να αναρωτηθεί πόσο μακριά θα μπορούσε να φτάσει για να κερδίσει, ενώ θα ακολουθήσουν ευκαιριακές συμμαχίες, στυγερές στρατηγικές και προδοσίες».
Μπορείτε να ρίξετε μια η πρώτη ματιά στο «Squid Game: The Challenge» στο teaser που ακολουθεί.