Η μάχη για την κεντροαριστερά έχει ήδη αρχίσει, ΣΥΡΙΖΑ και ΠαΣοΚ βρίσκονται στα χαρακώματα. Είναι νωρίς ακόμα για να εξαχθούν συμπεράσματα για το που θα γείρει η πλάστιγγα . Πάντως η αίσθηση που υπάρχει είναι ότι το ΠαΣοΚ νίκησε τον ΣΥΡΙΖΑ στα τηλεοπτικά πάνελ, συνολικά, στο μέτωπο της παρουσίας των ΜΜΕ.
Ο «Βηματοδότης», όπως γράφει, ρώτησε «εκλογολόγους, δημοσκόπους ακόμα και λογογράφους πολιτικών να μου εξηγήσουν πώς επικράτησε το ΠαΣοΚ του ΣΥΡΙΖΑ στα ΜΜΕ. Μου είπαν λοιπόν (και σας το μεταφέρω πάραυτα) ότι η αδιαμφισβήτητη συνταγή επιτυχίας του ΠΑΣΟΚ στην προεκλογική περίοδο που ολοκληρώθηκε στις 21 Μαΐου ήταν πως απευθυνόταν με «ενιαία» φωνή και γραμμή στη κοινωνία. Αυτό, σημείωσαν, ήταν προσωπική επιτυχία του Νίκου Ανδρουλάκη, ο οποίος επέλεξε τα πρόσωπα κλειδιά που εκπροσωπούσαν το κόμμα στα ΜΜΕ. Αυτοί οι άνθρωποι κλειδιά είναι οι στενοί του συνεργάτες Δημήτρης Μάντζος, Παναγιώτης Δουδωνής, Ανδρέας Σπυρόπουλος και Παναγιώτης Βλάχος. Με το προσωπικό του στυλ ο καθένας παρουσίαζε τις θέσεις του ΠΑΣΟΚ και την πολιτική Ανδρουλάκη με τον ίδιο τρόπο, χωρίς να προκαλείται σύγχυση και θολούρα.
Δεν χρειάζεται να αναφέρουμε πως το ακριβώς αντίθετο έπραξε ο ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος πολιτεύθηκε προεκλογικά με σημαία τη σύγχυση και τη θολούρα, όπως επισημαίνει ο ΒΗΜΑτοδότης καθώς οι υποψήφιοι βουλευτές του αναφερόντουσαν με διαφορετικές εκδοχές σε σοβαρά θέματα πολιτικής, που αφορούσαν την οικονομία, την καθημερινότητα και την εξωτερική πολιτική, με κορύφωση τις ρήσεις Κατρούγκαλου για το ασφαλιστικό που αποδείχθηκαν μοιραίες για το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Αν λοιπόν κάτι πρέπει να μάθει ο ΣΥΡΙΖΑ προεκλογικά είναι να κάνει τα πράγματα όπως το έμπειρο ΠΑΣΟΚ. Το ερώτημα είναι αν μπορεί…