Το πρώτο του δοκιμαστικό δρομολόγιο με επιβάτες έκανε το μετρό Θεσσαλονίκης, από το νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης μέχρι και το αμαξοστάσιο της Πυλαίας.
Τη διαδρομή δοκίμασε και ο Κυριάκος Μητσοτάκης, εκφράζοντας την ικανοποίηση του για τη πρόοδο του έργου. Κατά την άφιξη του μάλιστα στο αμαξοστάσιο, είπε χαρακτηριστικά «είναι μια ωραία μέρα για τη Θεσσαλονίκη».
Ο κ. Μητσοτάκης, που ξεναγείται στις εγκαταστάσεις, ενημερώθηκε από τα στελέχη της Αττικό ΜΕΤΡΟ και τον πρόεδρό της Νίκο Ταχιάο, καθώς και από εκπροσώπους της αναδόχου, για την πρόοδο του έργου εκφράζοντας την πλήρη ικανοποίηση του για την πορεία εκτέλεσης των έργων. Τον πρωθυπουργό συνόδευαν μεταξύ άλλων ο υπουργός Επικρατείας Γιώργος Γεραπετρίτης, ο υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης, κ.α.
Όλοι οι σταθμοί, εκτός της Βενιζέλου, έχουν διαμορφωθεί πλήρως, ενώ διαθέτουν και ειδικά υαλοπετάσματα, τις πόρτες ασφαλείας τύπου PSD, που θα αποτρέπουν ενδεχόμενο ατυχήματος.
Η διαδρομή στο κομμάτι του νέου σιδηροδρομικού σταθμού μέχρι το Συντριβάνι έγινε με ταχύτητα που έφτανε μέχρι τα 15 χιλιόμετρα την ώρα, καθώς ο έλεγχος του συρμού ήταν χειροκίνητος. Στη συνέχεια το κομμάτι της διαδρομής από το Συντριβάνι μέχρι και το αμαξοστάσιο στην Πυλαία έγινε με ταχύτητες που μπορούσαν να φτάσουν τα 80 km, με το συγκεκριμένο τμήμα της διαδρομής να είναι πλήρως αυτόματο όσον αφορά την κίνηση του συρμού αναφέρει το grtimes.
Στην κανονική λειτουργία του μετρό, όταν το έργο παραδοθεί, η διαδρομή έκτασης 9,6 χλμ. από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι και την Νέα Ελβετία, ανάμεσα σε 13 σταθμούς, θα γίνεται μέσα σε 17 λεπτά.