Οταν τον περασμένο Δεκέμβριο ο Elon Musk ρωτούσε μέσω poll τους χρήστες του Twitter για το εάν προτιμούσαν να παραμείνει ο ίδιος CEO της δημοφιλούς πλατφόρμας ή να αναλάβει κάποιο άλλο πρόσωπο αυτόν τον ρόλο, σχεδόν κανείς δεν πίστευε ότι θα λάμβανε υπόψη του τη γνώμη τους. Τότε, πάνω από δέκα εκατομμύρια άνθρωποι ψήφισαν κατά της παραμονής του Musk στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρίας.
Τώρα, λοιπόν, κάποιους μήνες μετά από εκείνο το poll, ήρθε η ώρα για τον Musk να κρατήσει το λόγο του. Ο αμφιλεγόμενος επιχειρηματίας και τεχνολογικός οραματιστής ανακοίνωσε χθες, αναρτώντας μια δημοσίευση γεμάτη ενθουσιασμό στο λογαριασμό του στο Twitter, πως προσέλαβε νέα CEO, η οποία θα αναλάβει καθήκοντα σε έξι εβδομάδες.
Στην ανάρτησή του, ο Musk δεν ανέφερε ονομαστικά τη νέα του διάδοχο, όμως, σύμφωνα με πληροφορίες, το μυστηριώδες πρόσωπο που θα αναλάβει τη θέση είναι η Linda Yaccarino, βετεράνος της τηλεοπτικής διαφημιστικής βιομηχανίας, η οποία πέρασε ένα μεγάλο μέρος της καριέρας της στις τηλεοπτικές δραστηριότητες της WarnerMedia προτού ενταχθεί στην NBCUniversal την περασμένη δεκαετία.
Τα τελευταία χρόνια, η Linda Yaccarino ηγείται πρωτοβουλιών που έχουν στόχο τη δημιουργία νέων οικονομικών ροών μέσω του e-commerce και τον επαναπροσδιορισμό του τρόπου με τον οποίο η τηλεοπτική βιομηχανία αξιολογεί το κοινό της για λογαριασμό των διαφημιστών. Η Yaccarino, με 12ετή θητεία στο NBCU και πριν από αυτό στα δίκτυα που ανήκαν στην Turner, έχει αποκτήσει αξιοπιστία στους κύκλους της Madison Avenue, λόγω της διεκδικητικότητάς της και, όταν η κατάσταση το δικαιολογεί, της μαχητικότητάς της.
Το Twitter φαίνεται να έχει επειγόντως ανάγκη από μια εμπειρογνώμονα της Madison Avenue. Από τότε που αγοράστηκε από τον Elon Musk τον Οκτώβριο του 2022 έναντι 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων, το Twitter έχει χάσει πολύ από όλες τις απόψεις, ενώ ο ιδιοκτήτης του επιμένει διαρκώς να πειραματίζεται με τα χαρακτηριστικά του.
Τον περασμένο μήνα, η Yaccarino και ο Musk εμφανίστηκαν μαζί σε μια κεντρική συζήτηση σε ένα συνέδριο στο Μαϊάμι. Το NBCU και το Twitter λίγο αργότερα αποκάλυψαν μια σημαντική ανανέωση της διαφημιστικής τους συνεργασίας γύρω από τους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Η Yaccarino, η οποία εργάζεται στο NBCU από το 2011, κατέχει σήμερα τον τίτλο της προέδρου της παγκόσμιας διαφήμισης και των συνεργασιών στο τμήμα της Comcast. Επιβλέπει όλες τις παγκόσμιες, εθνικές και τοπικές διαφημιστικές πωλήσεις, τις συνεργασίες, το μάρκετινγκ, τη διαφημιστική τεχνολογία, τα δεδομένα, την αξιολόγηση και τις στρατηγικές πρωτοβουλίες, σύμφωνα με το βιογραφικό της, το οποίο αναφέρει ότι η ίδια και η ομάδα της έχουν αποφέρει πάνω από 100 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαφημιστικές πωλήσεις.