Το Twitter πλέον θα επιτρέπει στους κατόχους του μπλε σήματος (Twitter Blue) να κάνουν αναρτήσεις εώς και 10.000 χαρακτήρων, δηλαδή περίπου 2.000 λέξεις.

Επιπλέον, η πλατφόρμα θα υποστηρίζει τη μορφοποίηση κειμένου με έντονους (bold) και πλάγιους (italic) χαρακτήρες, διευκολύνοντας την ανάγνωση των κειμένων.

Τον Φεβρουάριο, η εταιρεία είχε αυξήσει το όριο χαρακτήρων σε 4.000 για τους κατόχους του μπλε σήματος, θέλοντας να ενθαρρύνει τους συγκεκριμένους χρήστες να δημοσιεύουν μεγαλύτερες αναρτήσεις.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, η κίνηση αυτή της εταιρείας γίνεται για να δώσει τη δυνατότητα σε χρήστες να κερδίζουν χρήματα από τις αναρτήσεις τους. Την Πέμπτη (13/4), ο Eλον Μασκ ανακοίνωσε ότι οι δημιουργοί περιεχομένου μπορούν να υποβάλουν αίτημα ώστε να μπορούν να προσφέρουν συνδρομητικά πακέτα στους χρήστες.