Λίγο μετά τις 15:00 το μεσημέρι ο επιθεωρητής του ΟΣΕ περνά το κατώφλι του εφέτη ανακριτή αναφορικά με την υπόθεση του πολύνεκρου δυστυχήματος στα Τέμπη.
Σε υπόμνημα 80 σελίδων υποστηρίζει πως πράγματι εκείνος ήταν που έβγαλε τις βάρδιες, αλλά σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται ούτε για το γεγονός πως δύο από τους τρεις σταθμάρχες έφυγαν νωρίτερα από το πόστο τους, ούτε όμως και για την επαγγελματική τους κατάρτιση.
Μάλιστα θα υπερτονίσει πως ο ίδιος προτείνει το πρόγραμμα των βαρδιών, αλλά την τελική έγκριση την είχε ο διευθυντής κυκλοφορίας, που σκοτώθηκε πρόσφατα σε τροχαίο.
«Εγώ προτείνω τις βάρδιες και ο διευθυντής κυκλοφορίας τις εγκρίνει. Από εκεί και πέρα την ευθύνη την έχει αυτός που φρόντισε να υπάρχουν περισσότερα άτομα στη βάρδια ή αυτός που έφυγε νωρίτερα από το πόστο του;», αναμένεται να υποστηρίξει στην απολογία του ο επιθεωρητής του ΟΣΕ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο επιθεωρητής θα ρίξει το μπαλάκι των ευθυνών και στον Γιώργο Ζήνδρο, τον σταθμάρχη του Παλαιοφάρσαλου, καθώς όπως υποστηρίζει είχε ευθύνη να ενημερώσει τους συναδέλφους του στη Λάρισα ότι το Intercity 62 είχε 1 ώρα καθυστέρηση.
Από την πλευρά του ο σταθμάρχης Παλαιοφάρσαλων υποστήριξε ότι: «Δηλαδή σε κάθε καθυστέρηση θα ενημερώνουμε τον προϊστάμενο δηλαδή; Όχι, όχι, όχι. Κοιτάει από πού να πιαστεί αυτός, κατάλαβες…».
Τι προκάλεσε τη φονική πυρκαγιά
Την ίδια ώρα, μεγάλο ζητούμενο αποτελεί το εξής ερώτημα: τι προκάλεσε τη μεγάλη έκρηξη και την εξάπλωση της πυρκαγιάς;
Οι πραγματογνώμονες ερευνούν την αιτία που κρύβεται πίσω από την έκρηξη και τη μεγάλη πύρινη μπάλα που σχηματίστηκε στη συνέχεια, με την πυρκαγιά να αφήνει πίσω της 57 νεκρούς και ανείπωτο θρήνο.
Σύμφωνα με όσα αποκάλυψε στο Live News ο Βασίλης Λαμπρόπουλος, αστυνομικός συντάκτης των εφημερίδων «ΤΟ ΒΗΜΑ» και «ΤΑ ΝΕΑ», τα πρώτα στοιχεία των πραγματογνωμόνων δείχνουν πως δεν επιβεβαιώνεται η θεωρία ότι η έκρηξη σημειώθηκε λόγω του ηλεκτρικού τόξου, διότι ύστερα από έρευνα δεν βρέθηκαν αλλοιωμένα καλώδια στο σημείο.
Την ίδια στιγμή στο μικροσκόπιο έχουν μπει κι άλλα δεδομένα, όπως τι ακριβώς μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία και τα βαγόνια του Intercity 62, ενώ έρευνες γίνονται και για τις χημικές τουαλέτες, εάν δηλαδή μετέφεραν κάποιο σχετικό υλικό που θα μπορούσε να προκαλέσει τη μεγάλη έκρηξη και την εξάπλωση της πυρκαγιάς.