Την ευθύνη όσον αφορά το θέμα των βαρδιών αναμένεται να ρίξει ο επιθεωρητής της Λάρισας στον υπεύθυνο κυκλοφορίας του ΟΣΕ.
Συγκεκριμένα, ο επιθεωρητής στη Λάρισα θα αποδώσει την τελική έγκριση στον υπεύθυνο κυκλοφορίας του ΟΣΕ, ο οποίος είναι ο άτυχος άνδρας που πέθανε στα Νότια Προάστια σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα την Κυριακή το πρωί.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο επιθεωρητής αναμένεται να αναφέρει πως «εγώ δεν έκανα τίποτα άλλο απλά τοποθετούσα τους νέους σταθμάρχες που είχαν τελειώσει προ μερικών ημερών την εκπαίδευσή τους σε νυχτερινές βάρδιες. Είχα βάλει τον συγκεκριμένο σταθμάρχη στην τέταρτη εβδομάδα. Δεν είχα καμία ενημέρωση πως υπήρξε πρόβλημα στη βάρδια, σύμφωνα με τις κυκλικές βάρδιες».
Ο επιθεωρητής θα αναφέρει επίσης, πως εκείνος πρότεινε αλλά δεν όρισε τις βάρδιες, τις οποίες ενέκρινε και όρισε ο διευθυντής κυκλοφορίας που έχασε τη ζωή του στο αυτοκινητιστικό.
Τι ισχυρίστηκε ο έμπειρος σταθμάρχης
«Αν χειριζόμουν εγώ τον πίνακα, δεν θα γινόταν κανένα λάθος», υποστήριξε κατά την χτεσινή του απολογία ο έμπειρος σταθμάρχης παρά το γεγονός πως ήταν εκείνος που επέλεξε να φύγει νωρίτερα από την λήξη της βάρδιας του γιατί όπως είπε στον εφέτη ανακριτή έτσι είθισται στους κόλπους των σταθμαρχών.
«Αρνούμαι παντελώς τον ισχυρισμό περί της δήθεν υποχρέωσής μου να παραμείνω μέχρι τις 23:00 καθότι η αναγραφή αυτή δεν έχει την έννοια της συνυπηρέτησης αλλά τον χρόνο εντός του οποίου θα πρέπει να συντελεστεί ομαλώς και με ασφάλεια η μεταβίβαση της Υπηρεσίας από τον έναν σταθμάρχη στον άλλο. Αυτό συμβαίνει πάντοτε και με όλους του σταθμάρχες και σε όλους του Σ.Σ. της χώρας μας», ανέφερε.
Όπως τόνισε στην απολογία, μετά την οποία αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους, η κίνηση των αμαξοστοιχιών είχε ομαλοποιηθεί περί τις 10.30 κι επομένως δεν συνέτρεχε λόγος να παραμείνει στο πόστο του, συμπληρώνοντας την 9ωρη βάρδια, παρότι πληρώνεται γι’ αυτήν.