Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους αφέθηκε μετά την απολογία του ενώπιον του Εφέτη Ειδικού Ανακριτή Λάρισας ο συμβασιούχος σταθμάρχης ο οποίος την μοιραία ημέρα είχε την απογευματινή βάρδια 14:00 – 23:00. Ωστόσο έφυγε στις 22:00, όταν δηλαδή συμπλήρωσε το οκτάωρό του και αφήνοντας στο σταθμαρχείο τον προφυλακισμένο σταθμάρχη.
Ο 33χρονος κατηγορούμενος υποστήριξε ότι μπορεί στο βαρδιολόγιο να εμφανίζεται ότι εργάζεται εννιά ώρες, στην πραγματικότητα όμως, μετά από προφορική συμφωνία, έφευγε στο οκτάωρο.
Ο συμβασιούχος σταθμάρχης υποστήριξε ότι, κατά τη διάρκεια της βάρδιάς του στο σταθμαρχείο της Λάρισας, το μοιραίο βράδυ, είχε επικουρικό ρόλο και εκτελούσε εντολές του εμπειρότερου σταθμάρχη. Κατέθεσε ότι δεν είχε αγγίξει ποτέ τον πίνακα ελέγχου και ότι η μοναδική φορά που εργάστηκε μόνος ως σταθμάρχης, ήταν σε βάρδια στον Βόλο και όχι στη Λάρισα.
Ο συμβασιούχος σταθμάρχης τόνισε ότι στη σύμβασή του δεν αναγράφεται ωράριο εργασίας, αλλά ισχυρίστηκε ότι τόσο προφορικά όσο και εγγράφως είχε ενημερωθεί ότι κάθε μέρα θα δουλεύει 8 ώρες.
Σήμερα, αναμένεται να απολογηθεί ο έτερος των σταθμαρχών ενώ την Πέμπτη αναμένεται η απολογία του επιθεωρητή εργασίας που έβγαζε τις βάρδιες.
Όλοι οι κατηγορούμενοι αντιμετωπίζουν τις κατηγορίες της διατάραξης των συγκοινωνιών σε βαθμό κακουργήματος, για ανθρωποκτονίες και σωματικές βλάβες από αμέλεια κατά συρροή.
Σήμερα η απολογία του σταθμάρχη που έφυγε τρία τέταρτα νωρίτερα
Μετά τον συμβασιούχο σταθμάρχη, τώρα ήρθε και η σειρά του εμπειρότερου σταθμάρχη Λάρισας, ο οποίος έφυγε νωρίτερα. Θα έχει καταθέσει και εκείνος απολογητικό υπόμνημα και θα υποστηρίξει πως το τρένο πέρασε στις 11:05 και το δυστύχημα έγινε 11:25 . Με αυτό τον τρόπο θα αποφύγει κάθε ευθύνη, ωστόσο ίσως αποδεχθεί ότι έφυγε νωρίτερα από τη βάρδιά του, γύρω στις 22.15.
Επίσης, αναμένονται να δοθούν απαντήσεις για το περιστατικό με το μπλάνκο.
Την Πέμπτη, αναμένεται να δούμε εάν θα πει και ο επιθεωρητής εργασίας και εάν θα αλλάξει κάτι μετά τις απολογίες των σταθμαρχών.