Λίγο μετά τις 10.00 το πρωί πέρασε το κατώφλι του ανακριτή ο συμβασιούχος σταθμάρχης που κατηγορείται ότι έφυγε νωρίτερα από τη βάρδιά του τη μοιραία νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου με τη σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών που άφησαν πίσω τους 57 νεκρούς.
Ο 32χρονος που αντιμετωπίζει τις ίδιες βαρύτατες κατηγορίες με εκείνες που βαραίνουν τον προφυλακισμένο σταθμάρχη, κατέθεσε απολογητικό υπόμνημα ενώ επικαλέστηκε και δύο συμβασιούχους μάρτυρες για να στηρίξει την εκδοχή του ότι δηλαδή η σύμβαση του είναι αυστηρά 8ωρη χωρίς πρόβλεψη υπερωριών.
Μετά την απολογία του, αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους την εμφάνιση 2 φορές τον μήνα σε ΑΤ και την απαγόρευση εξόδου από τη χώρα.
Το απολογητικό υπόμνημα
«Η εργασία του ήταν 40 ώρες εβδομαδιαίως είτε 8ωρα επί 5 ημέρες, είτε 6 ώρες και 40 λεπτά επί 6 ημέρες, άρα δεν υπήρχε δυνατότητα να παραμένει στο σταθμαρχείο πέραν της 10ης βραδινής που σχολούσε».
Ως εκ τούτου την 28η Φεβρουαρίου εργαζόταν από τις 14.00 το μεσημέρι έως τις 10.00 το βράδυ παρά το γεγονός – όπως υποστηρίζει – ότι στο βαρδιόχαρτο ο επιθεωρητής τον έβαζε να φαίνεται ότι δουλεύει 9ωρο κι επομένως στα χαρτιά έπρεπε να σχολάσει στις 23.00.
«Ο ίδιος κατοικεί στον Βόλο και επέστρεφε καθημερινά με το βραδινό τρένο στις 22:15 ή 22:30 από τη Λάρισα άρα εξ αυτού του γεγονότος, δε θα μπορούσε να είναι παρόν μέχρι τις 23το βράδυ, οπότε έγιναν και οι κρίσιμοι χειρισμοί».
Επίσης, τόνισε πως ανέκαθεν δούλευε ως επικουρικός στη βάρδιά του, πάντα παρουσία και δεύτερου σταθμάρχη και πως καλά – καλά δεν γνώριζε να χρησιμοποιεί ούτε τον πίνακα χάραξης διαδρομής.