• Μεγαλύτερο, πιο «πράσινο» και πιο ακριβό. Στο τρίπτυχο αυτό συνοψίζονται οι αλλαγές που δρομολογούνται στο εμπορευματικό κέντρο που θα στηθεί στο Θριάσιο Πεδίο.
  • Μαθαίνουμε πως οι επενδυτές σκοπεύουν να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες που προσφέρει καινούριος νόμος και θα προχωρήσουν στην επέκταση των αποθηκευτικών χώρων.
  • Έτσι, από 240.000 τ.μ. που προβλέπονταν αρχικά, οι στεγασμένοι χώροι αναμένεται να αυξηθούν σε 280.000 τ.μ. ενώ παράλληλα θα «ψηλώσουν» στα 19 μέτρα!
  • Παράλληλα σχεδιάζεται η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών ισχύος 33 Μεγαβάτ, τα οποία θα συμβάλλουν στην προσπάθεια για ένα πλήρως αυτοηλεκτροδοτούμενο terminal.
  • Πρόκειται για μια γενναία αναβάθμιση που θα ανοίξει τον δρόμο για ένταξη του project στο Ταμείο Ανάκαμψης.
  • Η σχετική αίτηση θα κατατεθεί αφού πρώτα ολοκληρωθεί η σύνταξη του business plan. Κάτι που υπολογίζεται να γίνει μέχρι το καλοκαίρι.
  • Την ένταξη στο Ταμείο Ανάκαμψης, μαθαίνουμε, επιθυμούν και τα πιστωτικά ιδρύματα που θα χρηματοδοτήσουν την επένδυση υπό το πρίσμα των νέων συνθηκών.
  • Η εκτόξευση των οικοδομικών υλικών, της ενέργειας και φυσικά των επιτοκίων σε συνδυασμό με την… αναβάθμιση του project έχουν ανεβάσει το budget σε ακόμη υψηλότερα επίπεδα
  • Υπολογίζεται πως πλέον το κόστος υλοποίησης ξεπερνάει τα 200 εκατ. ευρώ και αγγίζει τα 210 εκατ. από περίπου 110 εκατ. που ήταν πριν δυο και κάτι χρόνια.
  • Τα σχόλια περιττεύουν…

—————————–

Επανεξετάζεται η μεταφορά της Πειραιώς στο Ελληνικό

  • «Δεύτερες σκέψεις», μαθαίνουμε, κάνει η Τράπεζα Πειραιώς για την μεταφορά των διοικητικών της υπηρεσιών στην Αττική, στο Ελληνικό.
  • Έγκυρες πηγές αναφέρουν στη στήλη ότι όλα επανεξετάζονται υπό το πρίσμα της εκτόξευσης του κόστους σε όλα τα επίπεδα.
  • Η προκαταρκτική συμφωνία (MoU) που υπέγραψε η τράπεζα πριν από περίπου δυο χρόνια με την Lamda, όπως μας λένε οι ίδιες πηγές, δεν είναι δεσμευτική. Και ως εκ τούτου μπορεί ανά πάσα στιγμή να ανατραπεί…
  • Θυμίζουμε πως η συμφωνία αφορούσε στην απόκτηση γραφείων συνολικού εμβαδού 40.000 τ.μ. στο επιχειρηματικό κέντρο που θα κατασκευαστεί στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης.
  • Πληροφορούμαστε πάντως ότι η προσπάθεια εξοικονόμησης κόστους έχει ξεκινήσει ήδη, μέσα από την σύμπτυξη υπηρεσιών και την στέγασή τους σε ιδιόκτητα ακίνητα.
  • Ενδεικτικά αναφέρονται στην περίπτωση του κτηρίου «City Link» στην Πανεπιστημίου, όπου η παρουσία της τράπεζας έχει συρρικνωθεί στον 2ο και 6ο όροφο.
  • Τους χώρους που άφησε η τράπεζα «κατέλαβε» το πολυκατάστημα Attica (το οποίο ειρήσθω εν παρόδω βρίσκεται σε φάση ραγδαίας ανάπτυξης).
  • Για την ιστορία να πούμε πως ήδη η Eurobank αποφάσισε την μεταστέγαση των κεντρικών της γραφείων σε τρία ιδιόκτητα κτήρια, αντί της μετεγκατάστασης στο πρώην διεθνές αεροδρόμιο…

——————————

Τριγμοί στην «παντοκρατορία» των brands

  • Η αγορά είναι ψυχολογία. Πρόκειται για αξίωμα που δεν αμφισβητείται και πάντοτε επαληθεύεται.
  • Αυτό συνέβη και μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη που σόκαρε την ελληνική κοινωνία.
  • Ακόμη και η κατανάλωση στα σούπερ μάρκετ, όπως μαθαίνουμε, έχει πληγεί τις δυο τελευταίες εβδομάδες.
  • «Έχουμε κάνει κοιλιά…», λέει στη στήλη γνωστός επιχειρηματίας του κλάδου. Και τονίζει πως η επιστράτευση των προσφορών για να τονωθεί η ζήτηση είναι μονόδρομος.
  • Ήδη, οι επώνυμες μάρκες έχουν επιδοθεί σε μπαράζ προσφορών λόγω της πίεσης που δέχονται από τα φθηνά και ανώνυμα προϊόντα.
  • Ακόμη και οι πλέον πιστοί καταναλωτές στα brands αρχίζουν και αλλάζουν συμπεριφορά στο βωμό της εξοικονόμησης …
  • Πρόκειται για ένα φαινόμενο που ξεκίνησε μετά το λανσάρισμα του καλαθιού του νοικοκυριού και εντάθηκε το τελευταίο διάστημα.
  • Αρκετοί καταναλωτές ψωνίζουν πλέον με βάση την τιμή, λένε παράγοντες που γνωρίζουν.
  • Υποστηρίζουν πως έπαιξε ρόλο και η αναβάθμιση της ποιότητας των φθηνών προϊόντων, τα οποία έχουν μειώσει αισθητά την ψαλίδα σε πολλά επίπεδα, όπως της συσκευασίας.
  • Η παντοκρατορία των brands στην ελληνική αγορά όπως όλα δείχνουν αρχίζει και κλονίζεται…

Πηγή: ot.gr