- Μεγαλύτερο, πιο «πράσινο» και πιο ακριβό. Στο τρίπτυχο αυτό συνοψίζονται οι αλλαγές που δρομολογούνται στο εμπορευματικό κέντρο που θα στηθεί στο Θριάσιο Πεδίο.
- Μαθαίνουμε πως οι επενδυτές σκοπεύουν να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες που προσφέρει καινούριος νόμος και θα προχωρήσουν στην επέκταση των αποθηκευτικών χώρων.
- Έτσι, από 240.000 τ.μ. που προβλέπονταν αρχικά, οι στεγασμένοι χώροι αναμένεται να αυξηθούν σε 280.000 τ.μ. ενώ παράλληλα θα «ψηλώσουν» στα 19 μέτρα!
- Παράλληλα σχεδιάζεται η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών ισχύος 33 Μεγαβάτ, τα οποία θα συμβάλλουν στην προσπάθεια για ένα πλήρως αυτοηλεκτροδοτούμενο terminal.
- Πρόκειται για μια γενναία αναβάθμιση που θα ανοίξει τον δρόμο για ένταξη του project στο Ταμείο Ανάκαμψης.
- Η σχετική αίτηση θα κατατεθεί αφού πρώτα ολοκληρωθεί η σύνταξη του business plan. Κάτι που υπολογίζεται να γίνει μέχρι το καλοκαίρι.
- Την ένταξη στο Ταμείο Ανάκαμψης, μαθαίνουμε, επιθυμούν και τα πιστωτικά ιδρύματα που θα χρηματοδοτήσουν την επένδυση υπό το πρίσμα των νέων συνθηκών.
- Η εκτόξευση των οικοδομικών υλικών, της ενέργειας και φυσικά των επιτοκίων σε συνδυασμό με την… αναβάθμιση του project έχουν ανεβάσει το budget σε ακόμη υψηλότερα επίπεδα
- Υπολογίζεται πως πλέον το κόστος υλοποίησης ξεπερνάει τα 200 εκατ. ευρώ και αγγίζει τα 210 εκατ. από περίπου 110 εκατ. που ήταν πριν δυο και κάτι χρόνια.
- Τα σχόλια περιττεύουν…
—————————–
Επανεξετάζεται η μεταφορά της Πειραιώς στο Ελληνικό
- «Δεύτερες σκέψεις», μαθαίνουμε, κάνει η Τράπεζα Πειραιώς για την μεταφορά των διοικητικών της υπηρεσιών στην Αττική, στο Ελληνικό.
- Έγκυρες πηγές αναφέρουν στη στήλη ότι όλα επανεξετάζονται υπό το πρίσμα της εκτόξευσης του κόστους σε όλα τα επίπεδα.
- Η προκαταρκτική συμφωνία (MoU) που υπέγραψε η τράπεζα πριν από περίπου δυο χρόνια με την Lamda, όπως μας λένε οι ίδιες πηγές, δεν είναι δεσμευτική. Και ως εκ τούτου μπορεί ανά πάσα στιγμή να ανατραπεί…
- Θυμίζουμε πως η συμφωνία αφορούσε στην απόκτηση γραφείων συνολικού εμβαδού 40.000 τ.μ. στο επιχειρηματικό κέντρο που θα κατασκευαστεί στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης.
- Πληροφορούμαστε πάντως ότι η προσπάθεια εξοικονόμησης κόστους έχει ξεκινήσει ήδη, μέσα από την σύμπτυξη υπηρεσιών και την στέγασή τους σε ιδιόκτητα ακίνητα.
- Ενδεικτικά αναφέρονται στην περίπτωση του κτηρίου «City Link» στην Πανεπιστημίου, όπου η παρουσία της τράπεζας έχει συρρικνωθεί στον 2ο και 6ο όροφο.
- Τους χώρους που άφησε η τράπεζα «κατέλαβε» το πολυκατάστημα Attica (το οποίο ειρήσθω εν παρόδω βρίσκεται σε φάση ραγδαίας ανάπτυξης).
- Για την ιστορία να πούμε πως ήδη η Eurobank αποφάσισε την μεταστέγαση των κεντρικών της γραφείων σε τρία ιδιόκτητα κτήρια, αντί της μετεγκατάστασης στο πρώην διεθνές αεροδρόμιο…
——————————
Τριγμοί στην «παντοκρατορία» των brands
- Η αγορά είναι ψυχολογία. Πρόκειται για αξίωμα που δεν αμφισβητείται και πάντοτε επαληθεύεται.
- Αυτό συνέβη και μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη που σόκαρε την ελληνική κοινωνία.
- Ακόμη και η κατανάλωση στα σούπερ μάρκετ, όπως μαθαίνουμε, έχει πληγεί τις δυο τελευταίες εβδομάδες.
- «Έχουμε κάνει κοιλιά…», λέει στη στήλη γνωστός επιχειρηματίας του κλάδου. Και τονίζει πως η επιστράτευση των προσφορών για να τονωθεί η ζήτηση είναι μονόδρομος.
- Ήδη, οι επώνυμες μάρκες έχουν επιδοθεί σε μπαράζ προσφορών λόγω της πίεσης που δέχονται από τα φθηνά και ανώνυμα προϊόντα.
- Ακόμη και οι πλέον πιστοί καταναλωτές στα brands αρχίζουν και αλλάζουν συμπεριφορά στο βωμό της εξοικονόμησης …
- Πρόκειται για ένα φαινόμενο που ξεκίνησε μετά το λανσάρισμα του καλαθιού του νοικοκυριού και εντάθηκε το τελευταίο διάστημα.
- Αρκετοί καταναλωτές ψωνίζουν πλέον με βάση την τιμή, λένε παράγοντες που γνωρίζουν.
- Υποστηρίζουν πως έπαιξε ρόλο και η αναβάθμιση της ποιότητας των φθηνών προϊόντων, τα οποία έχουν μειώσει αισθητά την ψαλίδα σε πολλά επίπεδα, όπως της συσκευασίας.
- Η παντοκρατορία των brands στην ελληνική αγορά όπως όλα δείχνουν αρχίζει και κλονίζεται…
Πηγή: ot.gr