Η αλήθεια είναι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ζήτησε πρώτος στη Διάσκεψη των Προέδρων της Βουλής να συνεδριάσει η Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας. Και είχε σκοπό να την συγκαλέσει, αφού ο κανονισμός της Βουλής έδινε τέτοιο δικαίωμα στην αντιπολίτευση.
Ήρθε όμως το τηλεφώνημα του παραιτηθέντος υπουργού Κώστα Καραμανλή προς τον Πρόεδρο της Βουλής προκειμένου να μιλήσει για τα Τέμπη και έτσι τελικά η Επιτροπή αυτή αποφασίστηκε να συνέλθει, όπως γράφει ο ΒΗΜΑτοδότης. Και όλα αυτά μετά την ανακοίνωση της επανέναρξης των δρομολογίων των τρένων στις 22 Μαρτίου.
Απλώς σημειώνω ότι η Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας μπορεί να εξελιχθεί και σε εξεταστική επιτροπή, αλλά μάλλον δεν θα υπάρχει βούληση ή χρόνος έως τις εκλογές για να γίνει κάτι τέτοιο.
Άλλωστε η ΝΔ είναι αυτή που ζητεί όλα στο φως από το 2103, με τον ΣΥΡΙΖΑ να λέει ότι η διάχυση των ευθυνών προκαλεί συγκάλυψη. Όπως και νάχει το πράγμα η ΝΔ ζητεί να έρθουν να καταθέσουν πρώην υπουργοί Μεταφορών ήτοι Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, Κώστας Καραμανλής, Χρήστος Σπίρτζης, αλλά και ο Γιώργος Γεραπετρίτης. Γιατί όμως αυτούς; Γιατί θέλει να ξεκινήσει η εξέταση από το 2013;
Η ΝΔ θέλει συγκεκριμένα στο προσκήνιο επιπλέον τον υπουργό Υποδομών επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ Χρήστο Σπίρτζη καθώς και τον Χρυσοχοΐδη που ήταν υπουργός την περίοδο 2013-2015. Ο τελευταίος άλλωστε είναι το πρόσωπο που επί κυβέρνησης Σαμαρά – Βενιζέλου προκήρυξε τον διαγωνισμό για την περιβόητη σύμβαση «717» που αφορά το σύστημα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης του σιδηροδρομικού δικτύου. Το 2013 είναι η χρονιά – αφετηρία για την… άτυχη πορεία αυτής της σύμβασης, που συνοδεύτηκε από διαδοχικές καθυστερήσεις, παρατάσεις και κενά. Αυτά επί του παρόντος με τη σημείωση ότι η πολιτική εισέρχεται σε ακραία αντιπαράθεση με «πεδίο μάχης» πλέον ην κοινοβουλευτική επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας