Συνεχώς έρχονται στο φώς της δημοσιότητας νέες αποκαλύψεις για τα λάθη του 59χρονου σταθμάρχη που οδήγησαν στη σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη και στον θάνατο 57 ανθρώπους.
Πιο συγκεκριμένα, από το βιβλίο στο οποίο οι σταθμάρχες γράφουν τις εντολές που δίνουν στους μηχανοδηγούς, φαίνεται ότι ο 59χρονος αντέγραφε ίδιες τις εντολές από προηγούμενη αναγγελία συναδέλφου του για άλλη αμαξοστοιχία.
23.04: Περνάτε κόκκινο φωτόσημο εξόδου έως φωτόσημο εισόδου Νέων Πόρων, είχε πει ο σταθμάρχης στον μηχανοδηγό του Intercity 62, ξεχνώντας ωστόσο ότι δεν έχει γυρίσει το κλειδί στη σωστή θέση.
Στο ίδιο βιβλίο, στις 21.50, ο προηγούμενος συνάδελφός του είχε γράψει: «Περνάτε κόκκινο φωτόσημο εξόδου έως φωτόσημο εισόδου νέων Πόρων», για άλλη αμαξοστοιχία, μόνο που τότε το κλειδί ήταν γυρισμένο στη σωστή θέση.
Ανεπαρκής & ανέτοιμος
Επιπλέον, από τα ηχητικά ντοκουμέντα που έχουν έρθει στο φως της δημοσιότητας, καταδεικνύεται και η απειρία του 59χρονου.
Συγκεκριμένα, μία ώρα νωρίτερα είχε κάνει λάθος και στην αναγγελία των γραμμών που θα έφευγαν από τη Λάρισα με προορισμό τον σταθμό του Παλαιοφάρσαλου.
Σε αυτή την περίπτωση η εμπειρία του σταθμάρχη Παλαιοφάρσαλου κ. Ζήντρου, ήταν αυτή που γλίτωσε μια ακόμα τραγωδία.
Σταθμάρχης Λάρισας: Με 41 νούμερο, αμαξοστοιχία 63, αγγέλλω.
Σταθμάρχης Παλαιοφαρσάλων: 63 αγγέλλεις.
Σταθμάρχης Λάρισας: Ναι, 63 αγγέλλω, ναι 22:13.
Σταθμάρχης Παλαιοφαρσάλων: Αφικνούμενης 62.
Σταθμάρχης Λάρισας: Όχι ρε, ναι αμαξοστοιχία 63 και την αγγέλλω 22:13.
Σταθμάρχης Παλαιοφαρσάλων: Βασίλη, αγγέλλεις αμάξι 63, αφικνούμενης 62.
Σταθμάρχης Λάρισας: Αφικνούμενης, ναι, δεν τη δήλωσα. Χα, γι’ αυτό.
Σταθμάρχης Παλαιοφαρσάλων: Εντάξει;
Σταθμάρχης Λάρισας: Έγινε.
Σταθμάρχης Παλαιοφαρσάλων: Θα διώξω εγώ μετά, μόλις θα ‘ρθει το 63 εδώ, θα διώξω από την κάθοδο το 62. Να ξέρεις.
Σταθμάρχης Λάρισας: Ναι. 41 ποιο δίνεις;
Σταθμάρχης Παλαιοφαρσάλων: Στην κάθοδο να ξέρεις.
Σταθμάρχης Λάρισας: Ναι, ναι, ναι.
Σταθμάρχης Παλαιοφαρσάλων: 602.
Σταθμάρχης Λάρισας: Έγινε.