Κόντρα Ρετσινά – Γενηδούνια για την ασφάλεια των τρένων: «Όλα έγιναν λάθος»

Ο Χρήστος Ρετσινάς ,πρώην διευθυντής ασφαλείας ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ο Κώστας Γενιδούνιας, πρόεδρος μηχανοδηγών ΟΣΕ είχαν έντονη αντιπαράθεση για τα συστήματα ασφαλείας στα τρένα.

Νέες αποκαλύψεις βλέπουν συνεχώς το φως της δημοσιότητας για τη μοιραία νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου όταν και συγκρούστηκαν οι δύο αμαξοστοιχίες στα Τέμπη.

Στο μεταξύ κόντρα ξέσπασε μεταξύ του πρώην διευθυντής ασφαλείας ΤΡΑΙΝΟΣΕ Χρήστου Ρετσινά και του πρόεδρου των μηχανοδηγών ΟΣΕ Κώστα Γενηδούνια που μίλησαν το πρωί του Σαββάτου στο Mega για τα ζητήματα ασφαλείας στον σιδηρόδρομο.

«Φέρουν ευθύνη και ο ΟΣΕ και η Hellenic Train»

Αρχικά τοποθετήθηκε ο Χρήστος Ρετσινάς λέγοντας: «Εγώ είμαι υπέρ όλων των κινήσεων που έκαναν οι εργαζόμενοι και κατήγγειλαν όλες αυτές τις ελλείψεις. Είναι προφανές ότι έγιναν λάθη στην πρώτη γραμμή, όλα έγιναν λάθος. Και οι δύο εταιρείες φέρουν ευθύνη, και ο ΟΣΕ και η Hellenic Train».

Στην συνέχεια ο κ. Ρετσινάς απεύθυνε κάποιες ερωτήσεις προς τον κ. Γενιδούνια. Αρχικά ρώτησε γιατί «το κόκκινο τηλέφωνο δεν λειτουργεί, ώστε να επικοινωνούν οι μηχανοδηγοί μεταξύ τους και τον ρώτησε αν μηχανοδηγεί μία αμαξοστοιχία στην άνοδο και βρεθεί στην κάθοδο θα πεδήσει ή όχι αυτή την αμαξοστοιχία. Ακόμη ο κ. Γενηδούνιας ρωτήθηκε αν συμφωνεί το σωματείο των μηχανοδηγών να γίνει επαναφορά όλων των δικλίδων ασφαλείας που αφαιρέθηκαν.

«Η πρώτη δικλίδα ασφαλείας που αφαιρέθηκε το 2015 ήταν η απομάκρυνση του κ.Ρετσινά, που συνήθως δεν ήταν νηφάλιος ως διευθυντής ασφαλείας ΤΡΑΙΝΟΣΕ». απάντησε ο Κώστας Γενηδούνιας.  «Το 2014 ο κ. Ρετσινάς είχε θέσει σε αργία μηχανοδηγούς, γιατί πραγματοποίησαν δοκιμές σε εμπορευματικό συρμό, εντόπισαν προβλήματα και ο κ. Ρετσινάς τους έθεσε εκτός υπηρεσίας τηλεφωνικά», σημείωσε.

Στην συνέχεια προκλήθηκε έντονος διαπληκτισμός μεταξύ των δύο αντρών καθώς ο Κώστας Γενιδούνιας ανέφερε: «Το 1994 στην Τιθορέα στο ατύχημα που έγινε και λειτουργούσαν τα φωτοσήματα, υπήρχε προϊστάμενος μπροστά στο intercity; Τιμωρήθηκε με 34 μήνες φυλάκιση και με 59 μήνες φυλακή ο μηχανοδηγός; Δεν ντρέπεστε λίγο επιτέλους».

Ο κ. Ρετσινάς απάντησε ότι τότε ήταν στην τεχνική υπηρεσία και δεν είχε ανάμειξη με τη κυκλοφορία εκείνη την περίοδο.

«Προσπαθείτε να δικαιολογήσετε τις ελλείψεις στα συστήματα ασφαλείας»

Επειτα ο κ. Γενιδούνιας μίλησε και για την υπόθεση του Αδενδρου.

«Στο Αδενδρο υπήρχε προϊστάμενος στην καμπίνα μπροστά; Τι μας λέτε κ. Ρετσινά τότε τόσες μέρες; Προσπαθείτε να δικαιολογήσετε τις ελλείψεις στα συστήματα ασφαλείας».

Στη συνέχεια ο κ. Γενιδούνιας είπε χαρακτηριστικά τον πρώην ασφαλείας ΤΡΑΙΝΟΣΕ «εδώ και δέκα μέρες σκυλεύετε σε νεκρούς».

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.