Την ώρα που βρίσκονται σε εξέλιξη οι έρευνες για το δυστύχημα στα Τέμπη με τους 57 νεκρούς, ένα νέο στοιχείο βλέπει το φως της δημοσιότητας, σύμφωνα με το οποίο θα μπορούσαμε να μιλάμε για μια μεγαλύτερη τραγωδία.
Ειδικότερα, πληροφορίες αναφέρουν ότι μία απόφαση που πήρε η σταθμάρχης των Νέων Πόρων ήταν καθοριστική ώστε σήμερα να μη θρηνούμε μεγαλύτερο αριθμό θυμάτων.
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία, η σταθμάρχης των Νέων Πόρων, έστειλε πρώτα στην κάθοδο το μοιραίο εμπορικό τρένο, παρά το γεγονός ότι πλησίαζε στον σταθμό των Νέων Πόρων ο προαστιακός, ο οποίος είχε προτεραιότητα.
Μάλιστα, μέσα στα βαγόνια του προαστιακού επέβαιναν 62 άνθρωποι.
Αν η σταθμάρχης των Νέων Πόρων αποφάσιζε να περιμένει τον προαστιακό και να του δώσει -όπως συνηθίζεται- προτεραιότητα έναντι του εμπορικού, τότε η σύγκρουση θα γινόταν μεταξύ των δύο επιβατικών τρένων, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τον αριθμό των νεκρών.
Το μπλάνκο στις βάρδιες
Την ίδια ώρα, το φως της δημοσιότητας «βλέπει» η σελίδα του βιβλίου παράδοσης – παραλαβής που τηρείται στο σταθμαρχείο της Λάρισας και στο οποίο φαίνεται να αλλάχτηκαν οι ώρες αναχωρήσεις των σταθμαρχών με μπλάνκο.
Στην εν λόγω σελίδα, την οποία αποκαλύπτει ο «Ελεύθερος Τύπος», αναγράφεται πως οι προηγούμενοι σταθμάρχες Κ.Π. και Π.Χ. παραδίδουν το σταθμό στον συνάδελφό τους ο οποίος έχει προφυλακιστεί.
Συγκεκριμένα, ως ώρα άφιξής τους στο σταθμό, αναφέρεται η 14.00, η ώρα που ήταν ορισμένο από το βιβλίο βαρδιών να πιάσουν δουλειά. Ως ώρα αναχώρησης όμως αναφέρεται η 22.30, όμως η ώρα αυτή έχει διορθωθεί με μπλάνκο, αφού κάτι άλλο ήταν γραμμένο εκεί νωρίτερα και η νέα ώρα -22.30- έχει μάλιστα υπογραμμιστεί με έντονη γραμμή.