Επίσημα άρχισαν οι έρευνες για την τραγωδία των Τεμπών. Η διερεύνηση ξεκινά απο τις βάρδιες και τον τρόπο που διαμορφώθηκαν το μοιραίο εκείνο βράδυ.
Κομβικό σημείο της υπόθεσης είναι το πως λειτουργεί το σταθμαρχείο της Λάρισας, καθώς και ποιες είναι οι βάρδιες και πόσα άτομα τις στελεχώνουν.
Συγκεκριμένα, οι βάρδιες στο σταθμαρχείο της Λάρισας έχουν ως εξής:
-06:00 έως 15:00 (9 ώρες)
-14:00 έως 23:00 (9 ώρες)
-22:00 έως 07:00 (9 ώρες)
Οι εργαζόμενοι του σταθμαρχείου δουλεύουν 8 ώρες συν μία ώρα υπερωρίας, ώστε η μία βάρδια να συνδέεται με την άλλη προκειμένου να γίνεται ομαλή αλλαγή στο πρόγραμμα.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα του ΟΣΕ, από τις 22:00 έως τις 23:00 θα πρέπει να υπάρχουν δύο άτομα στο σταθμαρχείο.
Τη νύχτα του τραγικού δυστυχήματος ο 59χρονος σταθμάρχης έμεινε μόνος του, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες γύρω στις 22:30 αποχώρησε ο σταθμάρχης της βάρδιας 14:00 – 23:00. Ωστόσο, σημειώνεται πως το τρένο έφυγε από την Αθήνα στις 23:04, δηλαδή 4 λεπτά μετά την ολοκλήρωση της βάρδιας του.
Υπενθυμίζεται ότι για την τραγωδία στα Τέμπη απολογήθηκε χθες ο 59χρονος σταθμάρχης της Λάρισας, στη βάρδια του οποίου σημειώθηκε το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Ο 59χρονος κρίθηκε προφυλακιστέος.
Παράλληλα, εντολή για κατεπείγουσα έρευνα προκειμένου να εξετασθούν οι όροι και οι προϋποθέσεις, με τις οποίες χορηγήθηκε αναρρωτική άδεια αμέσως μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη στον προϊστάμενο του σταθμάρχη που τον τοποθέτησε στη βάρδια, έδωσε ο υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης.