Συνεχίζονται οι έρευνες της αστυνομίας για τα αίτια του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη, ενώ το νέο στοιχείο που αναμένεται να παίξει πολύ σημαντικό ρόλο στην υπόθεση είναι η εύρεση του καταγραφικού στο πρώτο βαγόνι στη μηχανή του μοιραίο τρένου, το λεγόμενο και μαύρο κουτί.
Σε αντίθεση με το μαύρο κουτί του αεροπλάνου, αυτό του τρένου, σύμφωνα με τον ΑΝΤ1, καταγραφεί μόνο την ταχύτητα της αμαξοστοιχίας και την κίνηση. Μπορεί δηλαδή να δείξει εάν έγινε προσπάθεια επιβράδυνσης της αμαξοστοιχίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες η προσκόμιση αυτού του νέου στοιχείου ήταν και ένας από τους λόγους που ζήτησε νέα προθεσμία ο κατηγορούμενος σταθμάρχης.
Νωρίτερα, οι διασώστες πραγματοποίησαν έρευνες στα χωράφια πέριξ των σιδηροδρομικών γραμμών, μήπως κάποιος από τους επιβάτες στην προσπάθεια του να διασωθεί κατέρρευσε.
Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει ενημέρωση για τον ακριβή αριθμό των επιβατών στα μοιραία βαγόνια, γιατί αρκετοί ήταν οι επιβάτες οι οποίοι επιβιβάστηκαν από τον σταθμό της Λάρισας, χωρίς να έχουν κόψει εισιτήριο, κάτι που θα έκαναν εντός του τρένου.
Επεκτείνεται και σε άλλο σταθμαρχείο η έρευνα, ποιοι θα καταθέσουν
Στο σταθμαρχείο των Νέων Πόρων αναμένεται να επεκταθεί η έρευνα, σύμφωνα με ρεπορτάζ του Alpha. Ο συγκεκριμένος σταθμός είναι ο αμέσως επόμενος από τον σταθμό της Λάρισας, ενώ πρόκειται για τον τελευταίο σταθμό από τον οποίο πέρασε το εμπορικό τρένο πριν τη φονική σύγκρουση με το επιβατικό τρένο.
Σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ, εκτός από τον σταθμάρχη Λάρισας, κατάθεση έχουν δώσει τρία ακόμη άτομα. Ποιοι είναι αυτοί;
- Ο εκπρόσωπος της εταιρείας Hellenic Train,
o προϊστάμενος των μηχανοδηγών Λάρισας
και ο προϊστάμενος των εκδοτηρίων στον σταθμό της Λάρισας.
Οι τρεις που κατέθεσαν περιέγραψαν πώς είναι η διαδικασία που ακολουθείται για να βρεθεί ένα τρένο στο «αντίθετο ρεύμα», ενώ σημείωσαν ότι το πού κινείται ένα τρένο είναι ευθύνη του σταθμάρχη.