Στο λανσάρισμα μιας νέας σειράς καφέ με… ελαιόλαδο, με την ονομασία Oleato (το οποίο στα ιταλικά μεταφράζεται ως: με λάδι), προχώρησε ο προσωρινός διευθύνων σύμβουλος της Starbucks Χάουαρντ Σουλτς.
Η νέα αυτή σειρά θα μπορούσε να «ταράξει την αγορά», σύμφωνα με δηλώσεις του ίδιου στο CNBC, κάνοντας λόγο για περίοδο «μετασχηματισμού της εταιρείας».
Ο καφές Oleato πραγματοποιεί το ντεμπούτο του σήμερα σε 25 μαγαζιά της εταιρείας στην Ιταλία, ενώ, σύμφωνα με τον σχεδιασμό της εταιρείας το νέο προϊόν θα εισαχθεί στο μενού τον Starbucks στη Νότια Καλιφόρνια μέσα στην άνοιξη και αργότερα μέσα στον χρόνο στη Βρετανία, στην Ιαπωνία και στη Μέση Ανατολή.
Η αρχική σειρά ροφημάτων θα περιλαμβάνει το ελαιόλαδο Partanna στο Caffé Latte, στον Iced Shaken Espresso και στον κρύο αφρό των Starbucks, ενώ θα είναι επίσης διαθέσιμο ξεχωριστά για προσθήκη σε οποιοδήποτε άλλο ρόφημα επιθυμεί ο καταναλωτής.
«Πνέει ούριος άνεμος στα πανιά μας»
Το εν λόγω λανσάρισμα έρχεται σε μια στιγμή που η Starbucks συνεχίζει να βρίσκεται σε ένα δύσκολο μακροοικονομικό περιβάλλον, με τον Σουλτς να διατηρεί την αισιοδοξία του, υπογραμμίζοντας πως η εταιρεία έχει προσθέσει περίπου 40 δισεκατομμύρια δολάρια στην κεφαλαιοποίηση της από τότε που ξεκίνησε ως προσωρινός διευθύνων σύμβουλος, με την τρίτη θητεία του να τελειώνει τον Απρίλιο.
Ακόμα, τα Starbucks αύξησαν τις τιμές περίπου 5% για να αντισταθμίσουν τον πληθωρισμό, αλλά ο Σουλτς ανέφερε πως δεν αναμένει άλλες αυξήσεις.
Πάντως ο Σουλτς δεν ανησυχεί για τον πληθωρισμό.
Η εταιρεία σημείωσε πτώση στις διεθνείς πωλήσεις μετά την αναζωπύρωση των κρουσμάτων Covid στην Κίνα που οδήγησε σε συρρίκνωση της ζήτησης σε αυτήν την αγορά. Στο μέλλον, ο Schultz αναμένει ανάκαμψη για την Κίνα και την ζήτηση γενικότερα.
«Πνέει ούριος άνεμος στα πανιά μας», είπε ο Σουλτς.