Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, ο όμιλος Toyota κατάφερε να αναρριχηθεί στο Νο 1 των παγκόσμιων πωλήσεων για την χρονιά που πέρασε και παρά τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα που πλήττουν την αυτοκινητοβιομηχανία σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης.
Οι συνολικές πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν, συμπεριλαμβανομένων και των μικρότερων θυγατρικών του, Daihatsu και Hino, ανήλθαν σε 10.483.024 μονάδες σε παγκόσμιο επίπεδο, μέγεθος οριακά μειωμένο κατά 0,1% σε σχέση με την αντίστοιχη επίδοση του 2022 αλλά και με σημαντική απόσταση από την δεύτερη θέση του ομίλου VW.
Mε φόντο την έλλειψη ημιαγωγών, τον πόλεμο στην Ουκρανία και τις επιπτώσεις του στην εφοδιαστική αλυσίδα καθώς και τα νέα lockdown στην Κίνα η οποία αποτελεί από τις σημαντικότερες αγορές του γερμανικού ομίλου, οι συνολικές πωλήσεις του VW Group ανήλθαν σε 8,3 εκατομμύρια, μέγεθος μειωμένο κατά 7% σε σχέση με το 2021 και το οποίο αποτελεί την χειρότερη επίδοση του την τελευταία δεκαετία.
Αν και τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα δεν άφησαν ανεπηρέαστο τον ιαπωνικό όμιλο, η αυξημένη ζήτηση στις αγορές της Ασίας και η αύξηση της παραγωγής του στην ασιατική ήπειρο όσο και στις ΗΠΑ, συνηγόρησαν στην συνολική αύξηση της παραγωγής του κατά 5,2% σε σχέση με το 2021 με την φερώνυμη του ομίλου φίρμα να είναι κυρίως «υπεύθυνη» κατασκευάζοντας 9.026.713 μονάδες κατά τη διάρκεια του 2022.
Σε ό,τι αφορά την χρονιά που μόλις ξεκίνησε οι προβλέψεις του ομίλου Toyota είναι συγκρατημένες λόγω των προβλημάτων στην εφοδιαστική αλυσίδα αλλά και αναθεωρημένες προς τα πάνω, καθώς το 2023 σχεδιάζει να παραγάγει και να διαθέσει 10,6 εκατομμύρια αυτοκίνητα, μέγεθος αντίστοιχο της επίδοσης του ιαπωνικού ομίλου για το 2021.