Το δεύτερο επεισόδιο της σειράς «Maestro» του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, καθήλωσε για ακόμη μια φορά τους τηλεθεατές.
Η τελευταία σκηνή έμελλε να σοκάρει το κοινό. Ο Ορέστης φαίνεται να μεταφέρει το πτώμα του Χαράλαμπου, δηλαδή του Γιάννη Τσορτέκη και οι τηλεθεατές ξεκίνησαν να αναρωτιούνται ποιος είναι ο δολοφόνος.
Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης χρησιμοποιεί μια ιδιαίτερη τεχνική για να εντείνει την αγωνία στο κοινό. Στο τέλος κάθε επεισοδίου αποκαλύπτεται μια ακόμη σκηνή ή ένα πρόσωπο που εμπλέκεται στον φόνο του Χαράλαμπου. Το Twitter ξεκίνησε να ψάχνει τον δολοφόνο αλλά τίποτα δεν φαίνεται να είναι τόσο απλό.
Οι παθογένειες της κοινωνίας
Στο χθεσινό επεισόδιο παρακολουθήσαμε πολλές σκηνές που αποκαλύπτουν τις παθογένειες της κοινωνίας μας. Παθογένειες που όπως μπορούμε να δούμε και από το χθεσινό επεισόδιο, πολλοί προσποιούνται πως δεν υπάρχουν. Ο Χριστόφορος όμως, σε κάθε του έργο προσπαθεί να τις φέρει στην επιφάνεια και να εγείρει συνειδήσεις.
Έτσι, αυτό κάνει και στον Maestro, με έναν περίτεχνο και καθηλωτικό τρόπο. Οι σκηνές που παρακολουθήσαμε στο δεύτερο επεισόδιο κόβουν την ανάσα.
Σκληρές σκηνές ενδοοικογενειακής βίας εκτυλίχθηκαν ανάμεσα στην Μαρία Καβογιάννη και στον Γιάννη Τσορτέκη, ο οποίος υποδύεται τον άνδρα της. Ο Χαράλαμπος (Γιάννης Τσορτέκης) κακοποιεί συστηματικά τη γυναίκα του και τον γιο του.
Ο Σπύρος (ο γιος) είναι ομοφυλόφιλος και ο πατέρας του δεν μπορεί να το δεχτεί. Με μια αλυσίδα χτυπά ανελέητα και εκείνον αλλά και την γυναίκα του, η οποία απλώς προσπάθησε να προστατέψει το παιδί της.
Ενδοοικογενειακή βία, ομοφοβία, μη αποδοχή και ωμή κακοποίηση. Σκηνές που δυστυχώς, αποτελούν παθογένειες της σημερινής κοινωνίας και όχι φανταστικές σκηνές ενός σεναρίου.
Το Twitter δοξάζει τον Παπακαλιάτη
Το Twitter ξεχώρισε τις ατάκες που υποδηλώνουν πως η κοινωνία μας «σαπίζει» και τόνισε το πόσο σημαντικό είναι να μην κλείνουμε τα μάτια μας.