Το δεύτερο επεισόδιο της σειράς «Maestro» του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, καθήλωσε για ακόμη μια φορά τους τηλεθεατές.
Η τελευταία σκηνή έμελλε να σοκάρει το κοινό. Ο Ορέστης φαίνεται να μεταφέρει το πτώμα του Χαράλαμπου, δηλαδή του Γιάννη Τσορτέκη και οι τηλεθεατές ξεκίνησαν να αναρωτιούνται ποιος είναι ο δολοφόνος.
Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης χρησιμοποιεί μια ιδιαίτερη τεχνική για να εντείνει την αγωνία στο κοινό. Στο τέλος κάθε επεισοδίου αποκαλύπτεται μια ακόμη σκηνή ή ένα πρόσωπο που εμπλέκεται στον φόνο του Χαράλαμπου. Το Twitter ξεκίνησε να ψάχνει τον δολοφόνο αλλά τίποτα δεν φαίνεται να είναι τόσο απλό.
Οι παθογένειες της κοινωνίας
Στο χθεσινό επεισόδιο παρακολουθήσαμε πολλές σκηνές που αποκαλύπτουν τις παθογένειες της κοινωνίας μας. Παθογένειες που όπως μπορούμε να δούμε και από το χθεσινό επεισόδιο, πολλοί προσποιούνται πως δεν υπάρχουν. Ο Χριστόφορος όμως, σε κάθε του έργο προσπαθεί να τις φέρει στην επιφάνεια και να εγείρει συνειδήσεις.
Έτσι, αυτό κάνει και στον Maestro, με έναν περίτεχνο και καθηλωτικό τρόπο. Οι σκηνές που παρακολουθήσαμε στο δεύτερο επεισόδιο κόβουν την ανάσα.
Σκληρές σκηνές ενδοοικογενειακής βίας εκτυλίχθηκαν ανάμεσα στην Μαρία Καβογιάννη και στον Γιάννη Τσορτέκη, ο οποίος υποδύεται τον άνδρα της. Ο Χαράλαμπος (Γιάννης Τσορτέκης) κακοποιεί συστηματικά τη γυναίκα του και τον γιο του.
Ο Σπύρος (ο γιος) είναι ομοφυλόφιλος και ο πατέρας του δεν μπορεί να το δεχτεί. Με μια αλυσίδα χτυπά ανελέητα και εκείνον αλλά και την γυναίκα του, η οποία απλώς προσπάθησε να προστατέψει το παιδί της.
Ενδοοικογενειακή βία, ομοφοβία, μη αποδοχή και ωμή κακοποίηση. Σκηνές που δυστυχώς, αποτελούν παθογένειες της σημερινής κοινωνίας και όχι φανταστικές σκηνές ενός σεναρίου.
Το Twitter δοξάζει τον Παπακαλιάτη
Το Twitter ξεχώρισε τις ατάκες που υποδηλώνουν πως η κοινωνία μας «σαπίζει» και τόνισε το πόσο σημαντικό είναι να μην κλείνουμε τα μάτια μας.
Συγχαρητήρια για τον τροπο με τον οποίο μιλατε για αυτα τα τοσο σημαντικα θεματα.Επιτελους να ανοιξουμε τα ματια και το μυαλο μας σε μια τηλεόραση που δεν υποτιμα την αληθεια #Maestro
— Tarantela (@Tarantela12) October 21, 2022
Έλα παιδιά, σας αρέσει είτε οχι ο Παπακαλιάτης, τουλάχιστον εκτός από αισθητικά άρτιες και με γούστο παραγωγές τολμάει να αγγίξει σοβαρά κοινωνικά θέματα κατακεραυνώνοντας την Αγία ελληνική οικογένεια και το τρίπτυχο της μαλακίας. Αλλιώς να βλέπετε τον Λάκη τον γλυκούλη.#Maestro
— τσίτα κάμπια (@dimitrasot) October 21, 2022
Ο παπακαλιάτης βγάζει καθρεφτάκια σε όλη την ελληνική κοινωνία 🙏🙌 #maestro
— Δήμητρα Γιάνναρη (@mimi_giannari) October 21, 2022
Προτιμω να σε δω στην κασα παρα να μου γινεις αδερφη.
Ολη η σαπιλα της κοινωνιας μας σε μια φραση #maestro
— Το AlterEgo της Ντένης (@helluvahope) October 20, 2022
-Θα ήταν τραγικό αν ήταν γκει ;
-Θα δυστυχησει
-Ενώ εσύ που είσαι στρειτ είσαι πολύ ευτυχισμένος ε;;ΕΠΙΚΟ ΠΕΤΣΟΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΡΟΘΙΆ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΌ #Maestro pic.twitter.com/TXJ5AKrTAp
— 𝑀𝑜𝑛𝑘𝑒𝑦 𝐷. 𝐾𝑜𝑚𝑖 🐵 (@MonkeyDKomi) October 20, 2022
» Θα του πω να έρθει πάνω, θα κοιμηθούμε αγκαλιά και το πρωί που θα ξυπνήσουμε θα πιούμε μαζί καφέ. Όλα αυτά αν ήμασταν κανονικοί άνθρωποι. Δεν είμαστε όμως»
Γροθιά στο στομάχι. #maestro pic.twitter.com/XBeJHhKUNZ— Βάσω η ξανθιά (@karatakapsoura) October 20, 2022
Στην Ελλάδα του 2022 με τις διαστάσεις που έχει πάρει η ενδοοικογενειακή βία, η κακοποιηση των γυναικών και οι γυναικοκτονιες θέλουμε οι σειρές να περνάνε σχετικά μηνύματα.
Εδώ μέσω της συγκλονιστικης Μαρίας Καβογιάννη #maestro pic.twitter.com/KEQ0Vxl53H— Ειρήνη A♥️ (@blublu21_) October 20, 2022
Γιατί εντυπωσιαζόμαστε με το #maestro ;
Για κάποιους ανθρώπους είναι η καθημερινότητά τους η ζωή που παρουσιάζει.
Ας αντικρίσουμε κατάματα την σαπιλα μπας και απαλλαγούμε.Χριστόφορε σε ευχαριστούμε ♥️
— ελ✿ (@ola_penna) October 21, 2022