Αντιμέτωποι με νέα ταλαιπωρία βρίσκονται επιβάτες της EasyJet, οι οποίοι επέλεξαν τη συγκεκριμένη αεροπορική εταιρεία προκειμένου να πραγματοποιήσουν το ταξίδι τους από τη Ρόδο στο Βερολίνο.

Οι εν λόγω επιβάτες δεν θα διανυκτερεύσουν στον τόπο προορισμού τους, αφού ένα τεχνικό ζήτημα του αεροσκάφους ανάγκασε την πτήση -που απογειώθηκε από το αεροδρόμιο της Ρόδου λίγο μετά τις 19:15- να προσγειωθεί στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, 1 ώρα και 30 λεπτά αργότερα.

Η πορεία του αεροσκάφους όπως αποτυπώνεται στην ιστοσελίδα flightaware.com

Όπως και στην περίπτωση της πτήσης από την Κρήτη προς το Λονδίνο, η οποία δεν ξεκίνησε ποτέ, η ενημέρωση ήταν ελλιπέστατη, με τους επιβάτες να ρωτούν επίμονα τι μέλλει γενέσθαι, αλλά να μην παίρνουν καμία απάντηση από τους υπεύθυνους της εταιρείας.

Μάλιστα, σαν να μην έφτανε αυτό, όταν αποφάσισαν να τους ενημερώσουν τούς είπαν πως υπάρχει τεχνικό ζήτημα με το αεροσκάφος και πως το πρόβλημα θα επιλυθεί σε διάστημα από 30 λεπτά έως 2 ώρες, με αποτέλεσμα οι ήδη κουρασμένοι επιβάτες να τριγυρνούν στο «Ελ. Βενιζέλος» περιμένοντας την πτήση τους, μήπως και κάποτε τελειώσει η ταλαιπωρία τους.

Κάτι τέτοιο, όμως, δεν προβλέπεται να συμβεί απόψε, αφού αρκετή ώρα αργότερα η εταιρεία τούς ενημέρωσε πως το πρόβλημα δεν μπορεί να επιλυθεί απόψε και πως θα πρέπει να διανυκτερεύσουν στην Αθήνα. Κάπως έτσι ο Γολγοθάς των επιβατών συνεχίζεται…


Την ίδια στιγμή, αν και η εταιρεία στην επίσημη ιστοσελίδα της γράφει πως θα μεριμνήσει για δωμάτιο σε όσους επιβάτες το χρειαστούν, η εμπειρία των επιβατών από την πτήση Χανιά – Λονδίνο την περασμένη Παρασκευή, μόνο… σιγουριά δεν γεννά για τις πρακτικές της EasyJet.

Δεν είναι η πρώτη φορά…

Υπενθυμίζεται ότι την περασμένη Παρασκευή οι επιβάτες της πτήσης EZY9744 της EasyJet έζησαν μια άνευ προηγουμένου ταλαιπωρία.

Η πτήση τους ήταν προγραμματισμένη από Χανιά με προορισμό το αεροδρόμιο Gatwick του Λονδίνου, ωστόσο λόγω υπέρβασης του ωραρίου του πληρώματος του αεροσκάφους, η πτήση ματαιώθηκε, καθώς η εταιρεία δεν είχε προνοήσει να διαθέτει το απαραίτητο προσωπικό για την πραγματοποίηση των προγραμματισμένων πτήσεων.

Η μη πρόσληψη προσωπικού και οι εξαντλητικές συνθήκες εργασίας είναι και ο λόγος που οι εργαζόμενοι της EasyJet προχώρησαν και σε κινητοποιήσεις.

Ταλαιπωρία και απίστευτη αδιαφορία

Αυτό όμως δεν ήταν το μοναδικό πρόβλημα που κλήθηκαν οι επιβάτες να αντιμετωπίσουν. Η παντελής αδιαφορία της εταιρείας ήταν αυτό που τους εξόργισε περισσότερο.

Όπως περιέγραψε λίγες μέρες αργότερα ένα επιβάτης, αυτό που ακολούθησε της ακύρωσης της πτήσης ήταν ένα σκηνικό απίστευτης έντασης, ταλαιπωρίας καθώς και αδιαφορίας προς τους επιβάτες από την πλευρά της αεροπορικής εταιρείας.

Όπως κατήγγειλε ο ίδιος, όχι μόνο η αεροπορική εταιρεία δεν κάλυψε τα έξοδα της διαμονής σε ξενοδοχείο αφού η ακύρωση της πτήσης οφείλονταν στο προσωπικό της εταιρείας, αλλά τους ενημέρωσε να ψάξουν για ταξί και ξενοδοχείο… μόνοι τους οι επιβάτες στις 5 το πρωί!

Πολλά προβλήματα και οι απεργίες

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Easyjet αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα με τη διαχείριση των πτήσεων, καθώς δεν έχει επαναπροσλάβει όσους απέλυσε επί πανδημίας.

Παράλληλα, οι υπάρχοντες εργαζόμενοι απαιτούν καλύτερες συνθήκες εργασίας, πιο ανθρώπινα ωράρια και καλύτερες αμοιβές.

Για το λόγο αυτό, τα πληρώματα καμπίνας με βάση την Ισπανία προκήρυξαν απεργιακές κινητοποιήσεις μέσα στον Ιούλιο στις τρεις ισπανικές βάσεις της εταιρείας, σε Βαρκελώνη, Μάλαγα και Πάλμα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσφατα είχε υποβάλει την παραίτησή του ο επιχειρησιακός διευθυντής της Easy Jet, Peter Bellew.

Αιτία ήταν η διαφωνία του με την πολιτική ακύρωσης χιλιάδων πτήσεων αυτό το καλοκαίρι, προκειμένου να περιοριστεί η αναστάτωση που προκλήθηκε στους επιβάτες από ελλείψεις προσωπικού στον αέρα αλλά και στο έδαφος.