Οι κελεμπιοφόροι από τη Σαουδική Αραβία, το Κατάρ, το Αμπου Ντάμπι και το κρατίδιο της Σάρτζα (εκεί όπου η τέχνη έχει φθάσει σε εξαιρετικά υψηλά επίπεδα) έχουν κατακλύσει τις πολυτελείς ξενοδοχειακές μονάδες, τις αστραφτερές ενοικιαζόμενες βίλες στα καλά προάστια της Mykonos, αλλά και τις ξαπλώστρες των πανάκριβων beach bars με τις πετσέτες Dior, Hermes και Loro Piana. Η μαϊμού Σουρλουλού φορώντας κατακόκκινο μπικίνι, ακριβώς όπως το φλογερό lipstick by Louboutin της Θέκλας, «σκόνταψε» έτσι όπως κυκλοφορούσε με τον προσωπικό της bodyguard (ακολουθεί τα «βήματα» της κάτασπρης, αγαπημένης γάτας του Καρλ Λάγκερφελντ Choupette) πάνω σε σαμπάνιες Armand de Brignac που κάποιοι ξένοι μεγιστάνες του πλούτου είχαν βυθίσει στην άμμο. Σκέφθηκα, ζαλισμένη ακόμα από μία μάλλον περιπετειώδη πτήση που με έφερε μία ώρα πριν στη Μύκονο, ότι οι Σαουδάραβες και Καταριανοί ακολουθούν το ύφος και το στυλ στη συμπεριφορά των εξαφανισμένων αυτό το καλοκαίρι Ρώσων.
Πετούν τις σαμπάνιες στην άμμο, αυτές ζεσταίνονται, παραγγέλνουν άλλες, βρίσκουν πάντα κάτι που δεν τους αρέσει στην παρασκευή του σούσι, τελικά όμως πληρώνουν απίστευτα ποσά στα beach bars. Τις περισσότερες φορές κουβαλούν μαζί και τον προσωπικό τους butler. Οι Σαουδάραβες και Καταριανοί αλλά και οι πάμπλουτοι κελεμπιοφόροι από το δημοφιλές Ντουμπάι επενδύουν συνέχεια αγοράζοντας στη Μύκονο από εκτάσεις για δημιουργία ξενοδοχείων μέχρι ήδη επιτυχημένα beach bars. Το επόμενο βήμα είναι η δημιουργία καινούργιων exclusive boutiques. Μην ξεχνάμε ότι ο ελληνολάτρης σεΐχης Αλ Θανί έχει εξαγοράσει τον οίκο Valentino. Μία exclusive boutique στο νησί των billionaires δεν είναι κακή ιδέα.