Μεγαλοεφοπλιστές, ναυτιλιακοί παράγοντες, μεγαλοεπιχειρηματίες, υπερδιάσημοι εικαστικοί, επιφανείς συλλέκτες, art dealers και big deals με φόντο γαλάζια νερά, beach bars αλλά και το φως των προβολέων, όταν τα private dinners πραγματοποιούνται λίγο πριν από τις εννέα το βράδυ.
Ο πολύχρωμος, ευφάνταστος κόσμος των εικαστικών τεχνών με σπουδαία πρόσωπα να φθάνουν εδώ δίνει εικόνα «χολιγουντιανή», καθώς δίπλα σε κορυφαία έργα τέχνης «στήνονται» τραπέζια όπου για να έχεις «πρόσβαση» σε αυτά πρέπει να πληρώσεις μέχρι 10.000 ευρώ. Ολόχρυση, μοναδική, σκαλιστή μου καρεκλίτσα…
Αναρωτιέμαι κοιτάζοντας την Ούρσουλα (προσπαθεί να «ξεμπερδέψει» την πλατινέ της μπούκλα από τις κοφτερές διαμαντοφόρες «γραμμές» που συγκρατούν το ογκώδες σμαράγδι) ποιοι είναι αυτοί οι οποίοι θα «θυσιάσουν» τα 10.000 ευρώ για να καθίσουν για λίγες ώρες στο πλευρό ενός διάσημου εικαστικού που θα φθάσει με lear jet στην Ελλάδα.
Ο Φίφης Δελμούζος-Κασσανδρής επιμένει ότι υπάρχουν αρκετοί οι οποίοι κινούνται «τυλιγμένοι» στο πέπλο της ματαιοδοξίας. Eνα μεγάλο dinner που σχεδιάζεται εδώ και καιρό δημιουργεί σκέψεις και… αντιπαλότητες μεταξύ προσώπων του εικαστικού χώρου και συζύγους επιχειρηματιών. Το δείπνο θα πραγματοποιηθεί (μέσα στον Ιούνιο) σε μουσειακό χώρο, σε γκαλερί ή σε ιδιωτική κατοικία;
Η Ούρσουλα επιλέγει να μείνει μακριά από αυτό, καθώς έχουν δημιουργηθεί… αντιμαχόμενες παρατάξεις που αγωνίζονται σκληρά για την τελική νίκη. Η ίδια πιστεύει ότι τελικά το δείπνο θα πραγματοποιηθεί σε εμβληματικό, εικαστικό χώρο σε πολυσύχναστη λεωφόρο (με χαμηλωμένα φώτα), επιμένει όμως να παραμένει μακριά καθώς επιθυμεί να διατηρήσει σώο και αβλαβές το μαύρο sexy φόρεμα του Alexandre Vauthier.
Πραγματικά δεν θα ήθελε να το δει κάπου «στραπατσαρισμένο», καθώς τα πυρά ξεκινούν από το κέντρο και εκτινάσσονται δεξιά και αριστερά. Πίνακες, γλυπτά, σαμπάνιες, γαλλικά κρασιά και πολλές-πολλές δεσμίδες από ευρώ για ένα dinner. Ισως θα έπρεπε όλο αυτό να «χαρίσει» το θέμα για πίνακα ζωγραφικής πολλών αστέρων.