Το γεγονός ότι τα κοινωνικά δίκτυα έχουν τη μεγαλύτερη επιδραστικότητα, ειδικότερα στις νέες γενιές και μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο φαίνεται ότι αντιλήφθηκαν οι νεαροί της «Gen-Z for Change».
Πρόκειται για μια «ομάδα» στο διαδίκτυο -με παιδιά ηλικίας κάτω των 25 ετών- που μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο σε διάφορες καταστάσεις, μέσα από το TikTok.
Από τις πολιτικές εξελίξεις στις Ηνωμένες Πολιτείες ή το μποϊκοτάζ συγκεκριμένων προϊόντων.
Στην τελευταία μάλιστα περίπτωση, αρκετές εταιρείες κολοσσοί – όπως η Kellogg’s και τα Starbucks- έχουν βρεθεί στο στόχαστρό τους, εξαιτίας απολύσεων που οι «Gen-Z for Change» χαρακτηρίζουν ως «εκδικητικές» και «αντισυνδικαλιστικές».
«Ηγέτης» της ομάδας είναι ο 18χρονος Εϊνταν Κον Μέρφι από την Ουάσιγκτον, ο οποίος μαζί με τα υπόλοιπα μέλη απαριθμούν πάνω από… 500 εκατομμύρια ακολούθους.
Η συγκεκριμένη ομάδα ξεκίνησε τη δράση της το 2020, μέσα από την προεκλογική εκστρατεία του Τζο Μπάιντεν. Για το λόγο αυτό, τα αμερικανικά ΜΜΕ που τους επικρίνουν για τη δράση τους, τους χαρακτηρίζουν ως «άμισθους προπαγανδιστές του Λευκού Οίκου και της διοίκησης Μπάιντεν».
Από την άλλη, το Politico τους αναφέρει ως «τη μεγαλύτερη και ταχύτερα αναπτυσσόμενη προοδευτική μιντιακή αυτοκρατορία» των Ηνωμένων Πολιτειών, ενώ το περιοδικό Wired μιλάει για «τον TikTok στρατό του προοδευτικού κινήματος» στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Οι πληροφορίες για τη δράση των «Gen-Z for Change» αναμένεται να κλιμακωθεί το επόμενο διάστημα, όσο πλησιάζουν και οι ενδιάμεσες εκλογές του Νοεμβρίου, ενώ μια από τις εταιρείες που φέρεται να έχει μπει στο «στόχαστρό» τους είναι η Amazon του Τζεφ Μπέζος.