Ξένη δημοσίευση
Σε κάθε περίπτωση, τα πράγματα σχετικά τη μέτρηση των «συναισθημάτων» που προκαλούν αυτά τα πολυτελή αυτοκίνητα είναι λίγο- πολύ αναμενόμενα και κινούνται προς μια πολύ θετική κατεύθυνση.
Το δύσκολο είναι να μπορέσει κανείς να μετρήσει το αν και κατά πόσο εγείρουν θετικά συναισθήματα τα αυτοκίνητα που ανήκουν σε όλες τις άλλες μάρκες οι οποίες δε λογίζονται ως premium. Η αυτοκινητοβιομηχανία διαθέτει μια πλούσια γκάμα αυτοκινήτων για όλες τις ανάγκες και τα γούστα οπότε είχε έρθει η ώρα να μετρηθούν τα «συναισθήματα» των καταναλωτών σε σχέση και με αυτά.
Σε αυτό το πλαίσιο διενεργήθηκε μία έρευνα ώστε να αναδειχθούν οι «mainstream» μάρκες με τη μεγαλύτερη θετική συναισθηματική χροιά στο ψηφιακό οικοσύστημα της Ελλάδας. H έρευνα υλοποιήθηκε από τη Newsrelate. Η Newsrelate.com είναι μια νέα διαδικτυακή πλατφόρμα παρακολούθησης και ανάλυσης ιστοσελίδων και social media, η οποία βασίζεται σε μηχανική εκμάθηση (ml), επεξεργασία φυσικής γλώσσας (nlp) και σε αλγόριθμους εξόρυξης και ανάλυσης δεδομένων (big data mining).
Συγκεκριμένα, συκεντρώνει περιεχόμενο απο ειδησεογραφικά portals, blogs, twitter, facebook, instagram, youtube και άλλα, παρακολουθώντας μία ή περισσότερες λέξεις-κλειδιά σχετικές με την θεματολογία ή το αντικείμενο που σε ενδιαφέρει. Στην επόμενη φάση, αναλύει και αποδελτιώνει, σε πραγματικό χρόνο και μέσω μηχανικής εκμάθησης, τί είναι σημαντικό και δημοφιλές την κάθε στιγμή, αξιολογώντας πηγές και παράλληλα αναλύοντας συναισθήματα, τάσεις και επιδράσεις. Στη συνέχεια, εφαρμόζει ενιαίους κανόνες και παρέχει μια πλειάδα από φίλτρα ανάλυσης, ομαδοποίησης και παρακολούθησης, ώστε να επιλέγεις εύκολα, να αναλύεις στοχευμένα και να ενημερώνεσαι ολοκληρωμένα και ποιοτικά.
Στη μεγάλη λίστα της ανάλυσης συμπεριλαμβάνονται οι top 10 mainstream μάρκες αυτοκινήτου, βάσει συνόλου ταξινομήσεων για το έτος 2021, όπως δημοσιεύθηκαν από τον ΣΕΑΑ.
Οι μάρκες που περιλαμβάνει η εν λόγω λίστα, είναι οι εξής:
CITROEN, FIAT, HYUNDAI, KIA, NISSAN, OPEL, PEUGEOT, SUZUKI, TOYOTA και VOLKSWAGEN
Για την εξαγωγή των αποτελεσμάτων τέθηκαν υπό επεξεργασία:
- οι δημοσιεύσεις απο Ελλάδα σε ειδησεογραφικές ιστοσελίδες, τοπικά sites, blogs, forums, twitter, instagram, facebook, youtube
- τα θετικά συναισθήματα των δημοσιεύσεων
- οι αντιδράσεις χρηστών στο σύνολο των θετικών δημοσιεύσεων
- οι πηγές των δημοσιεύσεων και η επίδραση και δημοφιλία τους στο κοινό
Παράμετροι Ανάλυσης
Η περίοδος των δεδομένων ανάλυσης ηταν: απο 1 Μαΐου 2021 έως 31 Δεκεμβρίου 2021
Το σύνολο των δημοσιεύσεων που συγκεντρώθηκαν ήταν: πάνω από 130.000
Για την παρακολούθηση και εξαγωγή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκαν:
49 λέξεις-κλειδιά ή λέξεις-κλειδιά εκφράσεις (smart queries έξυπνης αναζήτησης)
17 hashtags
22 social media λογαριασμοί των υποψηφίων σε facebook, instagram, twitter
Όλες οι δημοσιεύσεις που αναλύθηκαν ήταν δημόσιες
Όλοι οι αλγόριθμοι μηχανικής εκμάθησης και εκτίμησης που χρησιμοποιήθηκαν κυμάνθηκαν σε ποσοστό επιτυχίας 80% με 95%
Παρακάτω και μέσω ινφογραφικού παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της ανάλυσης: