Ηταν μία από τις ωραιότερες και κομψότερες κυρίες της αθηναϊκής κοινωνίας και αργότερα της αγγλικής αριστοκρατίας. To όνομα της Μαρίας Ρουσσέν-Μπάντλεϊ (1916-2005) έχει δοθεί, από όταν άνοιξε το νέο κτίριο της Εθνικής Πινακοθήκης-Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτσου, σε μία από τις πιο σημαντικές αίθουσες του Β΄ ορόφου, εκείνη που φιλοξενεί έργα των καλλιτεχνών της «Γενιάς του ’30» και ιδιαίτερα τη μεγάλη δωρεά με τους πίνακες του Γιάννη Μόραλη. Η Μαρία Ρουσσέν υπήρξε η πρώτη σύζυγος του μεγάλου έλληνα ζωγράφου και εικονίζεται μαζί του στην ολόσωμη αυτοπροσωπογραφία του (1943), όπως και στο πορτρέτο με το ριγέ σακάκι της και τα κίτρινα γάντια («Προσωπογραφία Μαρίας Ρουσσέν», 1943).
Στο BHMAgazino που κυκλοφορεί μαζί με το «Βήμα της Κυριακής», η Μαριλένα Αστραπέλλου ανατρέχει στους βασικούς σταθμούς της μυθιστορηματικής ζωής της και σκιαγραφεί το πορτρέτο μιας γυναίκας που συγχρωτίστηκε με τη γενιά του ’30, γύρισε όλον τον κόσμο και επηρέασε με τον τρόπο της το έργο του Μόραλη.
Διαβάστε περισσότερα στο BHMAgazino που κυκλοφορεί με το «Βήμα της Κυριακής»