To Nederlands Dans Theater (NDT), για ορισμένους ένα από «τα επτά θαύματα του χορού στην τέχνη», που δημιούργησε στη Χάγη το 1959 μια ομάδα χορευτών με τον Αμερικανό Μπέντζαμιν Χάρκαρβι και τον Ολλανδό Ααρτ Βέρστεγκεν ως καλλιτεχνικούς διευθυντές, έχει πλέον την Εμιλι Μόλναρ σε αυτή τη θέση από τον Αύγουστο του 2020, τη δεύτερη μόλις γυναίκα που παίρνει το «τιμόνι» στα 17 τελευταία χρόνια της ιστορίας της ομάδας. Η Καναδή Μόλναρ, μία από τις πιο καταξιωμένες χορεύτριες και χορογράφους της χώρας της και καλλιτεχνική διευθύντρια της ομάδας Ballet BC στο Βανκούβερ την περίοδο 2009-2020, έχει και την εμπειρία της Ευρώπης, καθώς έχει θητεύσει και στην ομάδα του Μπαλέτου της Φρανκφούρτης υπό τη διεύθυνση του Γουίλιαμ Φορσάιθ.

Λίγο προτού έρθουν οι NDT στην Ελλάδα και το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών όπου θα δώσουν τέσσερις παραστάσεις με νέες χορογραφίες της Μαρίνα Μασκαρέλ και του Μάρκο Γκέκε, αλλά και με μία κλασική πλέον του κορυφαίου Γίρι Κίλιαν (η «Ζαριά», η οποία είχε παρουσιαστεί στο Μέγαρο και το 2008), στο BHMAgazino-Women’s Issue που κυκλοφορεί μαζί με το «Βήμα της Κυριακής» η Μαριλένα Αστραπέλλου συνομιλεί με την Εμιλι Μόλναρ για τον νέο ρόλο της και τους στόχους της, για την πανδημία, την κλιματική κρίση και τον χορό, αλλά και για το γιατί δεν βλέπουμε συχνότερα γυναίκες σε τέτοιες θέσεις ενός κατά βάση γυναικοκρατούμενου χώρου.

Διαβάστε περισσότερα στο BHMAgazino που κυκλοφορεί εκτάκτως το Σάββατο με το «Βήμα της Κυριακής»